استایل تابستونی فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده [+عکس]

تیپ جنجالی فرشته حسینی بازیگر جذاب جنجالی شد. به تازگی  عکسی از استایل تابستونی فرشته حسینی منتشر شده است. برای تماشای تصاویر همراه ما باشید.

عکس فرشته حسینی با لباس خنک در سواحل خلیج فارس در رسانه بازتاب داشت. استایل متفاوت فرشته حسینی توجه کابران را به خودش جلب کرده. به تازگی تصاویری منتشر شده که حضور فرشته حسینی با مانتوی سفید در سواحل خلیج فارس را نشان می‌دهد.

برای تماشای استایل تابستونی فرشته حسینی همراه ما باشید.

تصویر جنجالی فرشته حسینی در کنار دریا [+عکس

استایل تابستونی فرشته حسینی همسر نوید محمدزاده

مانتوی خنک و بدن نمای فرشته حسینی

استایل تابستونی فرشته حسینی

فرشته حسینی بازیگر سینما و شبکه نمایش خانگی عکسی از خود در تعطیلات در صفحه اش گذاشت. فرشته حسینی که در سواحل خلیج فارس تعطیلات خود را می‌گذراند، در این تصویر مانتو خنکی پوشیده است.

چندی پیش فرشته حسینی بازیگر سینما و همسر نوید محمدزاده، پستی در حمایت از زنان افغانستان به اشتراک گذاشت. این شهرت پس از ازدواج با نوید محمدزاده، ستاره سینما ایران چندبرابر شد. او اکنون با این شهرت از اتفاقات افغانستان حمایت می‌کند.

تصویر جنجالی فرشته حسینی با زیر شلواری [+عکس]

فرشته حسینی ۲۵ساله که از پدر و مادری افغانستانی در تهران به دنیا آمده است. چندی سالی است که به شکل حرفه‌ای پا به عرصه بازیگری گذاشته است و خیلی زود توانست مشهور شود.

وی در رابطه با حمایت از افغانستان نوشت:

بله، ما در کشورمان جنگ داشتیم. بله، وضعیت اقتصادی‌مان اسف‌بار است. بله، کشورمان ویرانه شده. اما هنوز امید و انرژی داریم.

بله الان طالبان هست، قبلا کسانی دیگر بودند، بعدتر هم جاهلانی خواهند بود برای تباهی نسل ها. اما روزی همه‌چیز به پایان می‌رسد. زنان حق تحصیل دارند. زنان حق تصمیم دارند.

فرشته حسینی در کیش با لباس خنک

در زیر عکس فرشته حسینی با لباس خاص را می‌بینید:

استایل تابستونی فرشته حسینی

فرشته حسینی در 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، در سینما و تئاتر فعال است. اولین بار وقتی 9 ساله بود در دوره دو ساله آموزش بازیگری زیر نظر اساتیدی چون اصغر محبی ، محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور شرکت داشت.

در 17 فروردین 1400 فرشته حسینی با جمله ای عاشقانه زیر ، تولد نوید محمدزاده بازیگر نقش مقابل خود در سریال قورباغه را تبریک گفت و نوید هم در پاسخ او را جانِ خود نامید !

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *