دربی امید های پرسپولیس و استقلال با تساوی پرگل به پایان رسید! [+جزئیات]

دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال ؛ دیدار تیم های امید استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان تا دقایق پایانی از حریف جلو بودند.

دیدار تیم های امید استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی به پایان رسید که سرخپوشان تا دقایق پایانی از حریف جلو بودند. در ادامه مطلب با خبر دربی امید های استقلال و پرسپولیس همراه ما بمانید.

دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال

  • فوتبال امید های استقلال و پرسپولیس

به گزارش منابع خبری:

دیدار امیدهای استقلال و پرسپولیس بعدازظهر امروز چهارشنبه در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد و با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد. این مسابقه تا دقیقه ۸۳ با ۲ گل به سود سرخپوشان بود اما استقلالی ها در دقایق ۸5 و 87 دو گل خورده را جبران کردند تا سهم هر تیم یک امتیاز شود.

بازی امروز پرسپولیس و استقلال که قرار بود ساعت ۱۴ برگزار شود، پس از بارش شدید برف در ورزشگاه درفشی‌فر، با یک ساعت تاخیر و در شرایطی به انجام رسید که در فاصله سه هفته تا پایان، این دیدار می‌توانست حکم قهرمانی استقلال را امضا کند. گل نخست این بازی توسط علیرضا بابایی در دقیقه ۶۵ رقم خورد. هافبک – مدافع راست‌پای قرمزها پشت ضربه پنالتی ایستاد که ضربه او را گلر استقلال دفع کرد اما در توپ برگشتی این بازیکن شوت خود را به سمت چپ و کنج دروازه زد تا بازی ۱-۰ شود.

پرسپولیس رتبه دومی نیز با از دست دادن برد در لحظات پایانی، ۵۲ امتیازی شد و نتوانست اختلاف ۸ امتیازی با رقیب سنتی را در صدر جدول کاهش بدهد تا به این ترتیب شانس اندکی برای کسب قهرمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *