شرایط شهرام عبدلی رو به بهبودی است

شرایط شهرام عبدلی رو به بهبودی است. شرایط شهرام عبدلی بعد از بستری امروز رو به بهبودی بوده و هوشیاری وی برگشته است و پزشکان در انتظار برای جراحی دوم.

انتقال شهرام عبدلی به بیمارستان

شهرام عبدلی که در شهر مشهد برای بازی در سریال «آسوده باش» به تهیه‌کنندگی مرتضی اسکافی حضورداشته دچار عارضه مغزی شده و به بیمارستان منتقل‌شده است. تهیه‌کننده این سریال نیز از رو به بهبودی حال بازیگر خبر داده است.

مطابق شنیده‌ها از آخرین وضعیت شهرام عبدلی در حال حاضر حال عمومی وی رو به بهبودی بوده و هوشیاری آقای عبدلی برگشته است. عبدلی در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان قائم مشهد حضور دارد و سطح هوشیاری این بازیگر رو به افزایش است. عمل جراحی اولی که به‌روی مغز او انجام شده موفقیت‌آمیز بوده است، امیدواریم عمل جراحی دوم نیز با موفقیت سپری شود.

سابقه بیماری شهرام عبدلی

 مرتضی اسکافی تهیه کننده سریال «آسوده باش»

شهرام عبدلی روز گذشته هنگامی که در یکی از هتل‌های طرقبه مشغول استراحت بود، دچار عارضه مغزی شد و بلافاصله توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان قائم مشهد منتقل می شود. بر اساس گفته ها، ایشان پیش از این نیز سابقه بیماری داشته است، با این حال اکنون پزشکان در حال درمان وی هستند و شرایط وی رو به بهبود است.

علت به کما رفتن شهرام عبدلی

حسن حج‌گذار کارگردان سریال شبکه خانگی «آسوده باش» که این روزها در مشهد در حال پیش تولید است، درباره وضعیت شهرام عبدلی بازیگر این سریال به خبرنگار مهر بیان کرد: شهرام عبدلی به دلیل عمل قلبی که پیش از این داشته، قرصی مصرف می‌کرد که باعث ترشحات مغز او شد.

این کارگردان درباره وضعیت هوشیاری شهرام عبدلی هم توضیح داد

سطح هوشیاری او شب گذشته پایین بود اما امروز بهتر شده است با این حال پزشکان منتظرند تا سطح هوشیاری بالاتر برسد و بتوانند عمل جراحی اصلی را روی او انجام دهند. خدا را شکر پزشکان حدود یک ساعت پیش ابراز امیدواری کردند که سطح هوشیاری هر لحظه بالاتر می‌رود.

حج‌گذار در پایان بیان کرد

شهرام عبدلی در آی سی یو بیمارستان بستری است و امیدواریم خبرهای بهتری را هم از وضعیت عمومی شهرام عبدلی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *