آغاز فروش بلیت اتوبوس برای نوروز 1402 [+جزییات]

آغاز فروش بلیت اتوبوس برای نوروز 1402 اعلام شد. در ادامه با جزییات خبر فروش حضوری بلیت اتوبوس برای سفرهای برون شهری در نوروز ۱۴۰۲ همراه ما باشید.

فروش حضوری بلیت اتوبوس برای عید نوروز در پایانه‌های مسافربری آغاز شد. در ادامه برای اطلاع از جزییات خرید بلیت اتوبوس سفرهای نوروز 1402 همراه ما بمانید.

آغاز فروش بلیت اتوبوس برای نوروز 1402

شروع فروش بلیط حضوری اتوبوس در  نوروز 1402

آغاز فروش بلیت اتوبوس برای نوروز 1402

از امروز ۷ اسفند فروش حضوری بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ آغاز شده و مسافران می توانند با مراجعه به پایانه های مسافربری و یا آژانس های مسافرتی اقدام به خرید بلیت اتوبوس برای شهر مورد نظر خود کنند.

فروش اینترنتی بلیت اتوبوس همچنان ادامه دارد و مسافران در صورت موجود بودن بلیت می توانند خریداری کنند. براساس این گزارش ۸ هزار دستگاه ناوگان اتوبوسی فعال، ۳۳ هزار سواری کرایه و ۲۸ هزار مینی بوس در ایام نوروز به مسافران در کل جاده های کشور خدمات رسانی خواهند کرد.

جزییات فروش بلیت اتوبوس برای نوروز 1402

معاون دفتر حمل ونقل مسافر سازمان راهداری درباره احتمال افزایش نرخ بلیت اتوبوس ، سواری کرایه و مینی بوس در ایام نوروز تاکید کرد: تا به این لحظه قیمت بلیت ها افزایش پیدا نکرده و با همان قیمت ها قبل پیش فروش در حال انجام است.

پیش فروش اینترنتی بلیت نوروزی از یکم اسفند ماه آغاز شده  و از امروز هم پیش فروش حضوری در کنار پیش فروش اینترنتی انجام می شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *