واکنش آذر منصوری درباره سیم کارت بدون فیلتر

به تازگی آذر منصوری واکنشی نسبت به اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران نشان داد. در ادامه به واکنش آذر منصوری درباره سیم کارت بدون فیلتر می‌پردازیم.

چند وقت پیش وزیر ارتباطات از طراحی یک سیم کارت خاص برای گردشگران خارجی در ایران خبر داد که برای استفاده بهتر از اینترنت در داخل ایران طراحی شده است. آذر منصوری درباره این سیم کارت بدون فیلتر واکنشی نشان داده است. در ادامه به واکنش آذر منصوری به طرح سیم کارت بدون فیلتر می‌پردازیم.

واکنش آذر منصوری درباره سیم کارت بدون فیلتر

واکنش آذر منصوری به طرح سیم کارت بدون فیلتر

واکنش آذر منصوری درباره سیم کارت بدون فیلتر
آذر منصوری

آذر منصوری نوشت:

اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آنها نخواهد ‌داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.

به گفته او، اعطای اینترنت بدون فیلتر برای گردشگران، هرچند نشانگر ایجاد امکانات بیشتر برای آنهاست، اما تاثیری در جذب بیشتر آنها نخواهد ‌داشت، چرا که همان رویکردی که موجب کاهش گردشگران شده، بر اعمال فیلترینگ در مورد شهروندان خود اصرار دارد.  جذب گردشگران به ایران الزاماتی دارد که بخشی از آن همین نوع نگاه به اداره کشور است.

واکنش آذر منصوری به طرح سیم کارت بدون فیلتر

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *