همنواز

آمار خیره کننده منچستر یونایتد با مربی گری تن هاگ [+جزئیات]

آمار خیره کننده منچستر یونایتد. در ۱۹ دیدار اخیر منچستر یونایتد ۱۷ پیروزی و ۲ تساوی به دست آمده که این نشان می‌دهد شیاطین سرخ به تیمی ترسناک و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

به نقل از اسپورت، نتایج درخشان منچستریونایتد با هدایت اریک تن هاخ هلندی ادامه دارد و این بار این تیم توانست در دیدار برابر وستهام در جام حذفی به پیروزی دست پیدا کند.

جهنم اولترافورد و آمار خیره کننده منچستر یونایتد

منچستر یونایتد با هدایت تن هاخ به ویژه در بازی‌های خانگی که در اولدترافورد برگزار می‌شود به تیمی ترسناک و شکست ناپذیر تبدیل شده است.

شیاطین سرخ در ۱۹ بازی اخیر خود در اولدترافورد ۱۷ پیروزی و دو تساوی را به دست آورده‌اند تا نشان دهند که در خانه به تیمی شکست ناپذیر تبدیل شده اند.
منچستر تیم شکست ناپذیر

یونایتد در ۱۹ بازی اخیر خانگی خود در رقابت‌های مختلف ۴۴ گل به ثمر رسانده این در حالی است که تنها ۱۰ گل دریافت کرده و در ۱۱ بازی هم کلین‌شیت کرده اند.

یونایتد در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم وضعیت خوبی دارد به طوری که با ۴۹ امتیاز در رده سوم جای دارد البته یک بازی کمتر نسبت به سیتی و آرسنال دارد.

آرسنال با ۶۰ امتیاز در صدر قرار دارد این در حالی است که منچستر سیتی هم با ۵۵ امتیاز در رده دوم است.

افتخارات منچستر یونایتد

منچستر یونایتد در تمام این سال ها مجموعا ۶۶ قهرمانی و ۴۵ نائب قهرمانی بدست آورده است. سال ۱۹۰۸، برای اولین بار قهرمان لیگ دسته اول شد. سال بعد برای اولین بار در جام حذفی مقام قهرمانی را بدست آورد.

دهه ۹۰میلادی، دوران اوج منچستر یونایتد بود. در این دهه ۵ قهرمانی لیگ برتر، ۴ قهرمانی در جام حذفی، ۱ قهرمانی در جام اتحادیه، ۵ عنوان قهرمانی در جام خیریه، ۱ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، ۱ قهرمانی جام در جام اروپا، ۱ قهرمانی در سوپر جام اروپا و ۱ عنوان قهرمانی در جام بین قاره ای به دست آوردند

منچستر یونایتد ۲۰ بار عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلستان را کسب کرده و از این جهت در بین تیم‌های انگلیسی رکورد دار است. همچنین به عنوان اولین تیم انگلیسی به رقابت های اروپایی رفت و در سال ۱۹۶۸ به عنوان نخستین تیم انگلیسی به قهرمانی اروپا رسید.

یونایتد بعد از قهرمانی در لیگ اروپا فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ ،بعد از یوونتوس، چلسی، آژاکس و بایرن مونیخ به پنجمین تیمی تبدیل شد که به سه‌ گانه ی اروپایی شامل سه جام اصلی اروپا یعنی:( لیگ قهرمانان اروپا، جام برندگان جام اروپا و لیگ اروپا/جام یوفا) دست پیدا کرده‌ است.

قهرمانی لیگ برتر انگلستان در مجموع ۲۰ بار بوده که در سال های ۱۹۰۸ ، ۱۹۱۱ ، ۱۹۵۲ ، ۱۹۵۶-۵۷ ، ۱۹۶۵ ، ۱۹۶۷ ، ۱۹۹۳-۹۴ ، ۱۹۹۶ ، ۱۹۹۷ ، ۱۹۹۹ ، ۲۰۰۰ ، ۲۰۰۱ ، ۲۰۰۳ ، ۲۰۰۷ ، ۲۰۰۸ ، ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۱ ، ۲۰۱۳ صورت گرفته .

و کسب جام لیگ قهرمانان اروپا در مجموع ۳ بار بوده که در سال های ۱۹۶۸، ۱۹۹۹، ۲۰۰۸ صورت گرفته و این فقط بخش کوچکی از افتخارات منچستر یونایتد است.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *