تاریخ پخش سریال Mrs. Davis مشخص شد !

سریال خانوم دیویس، یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد که تاریخ پخش سریال Mrs. Davis بامداد امروز توسط شبکه‌ی پیکاک اعلام شد.

خانم دیویس یک مجموعه تلویزیونی درام علمی تخیلی آمریکایی است که توسط تارا هرناندز و دیمون لیندلوف برای شبکه‌ی پیکاک ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

تیزر رسمی سریال Mrs. Davis منتشر شد !

تاریخ پخش سریال Mrs. Davis

در ادامه می‌توانید تصویری از سریال خانوم دیویس را ببینید:

تاریخ پخش سریال Mrs. Davis
تاریخ پخش سریال خانوم دیویس

بتی گیلپین، در این سریال نقش یک راهبه را بازی می‌کند که از ایمان خود برای استفاده از فناوری بهره‌مند می‌شود. این فیلم قرار است در مارچ 2023، پیش از اولین نمایشش در شبکه‌ی Peacock در 20 آپریل 2023، در South by Southwest نمایش داده شود.

از مهم‌ترین بازیگران این سریال، می‌توان به بتی گیلپین، دیوید آرکت‌، الیزابت مارول، جیک مک‌دورمن‌، اندی مک‌کوئین، بن چاپلین، مارگو مارتیندال نام برد.

تاریخ پخش سریال Mrs. Davis
تاریخ انتشار Mrs. Davis

تاریخ پخش سریال خانوم دیویس

خانم دیویس، توسط دیمون لیندلوف و تارا هرناندز در تلویزیون برادران وارنر ساخته شد و سریال سفارش سریال 10 قسمتی برای شبکه‌ی پیکاک دریافت کرد. انتخاب بازیگران در مارچ 2022 آغاز شد و با بتی گیلپین در نقش اصلی راهبه‌ای که با هوش مصنوعی مبارزه می‌کند و جیک مک دورمن که در مقابل او نقشی دارد.

مارگو مارتیندیل، اندی مک‌کوئین و بن چاپلین به بازیگران اصلی اضافه شدند، در حالی که دیوید آرکت و الیزابت مارول نقش‌های تکراری دریافت کردند. پس از شروع فیلمبرداری، کریس دیامانتوپولوس، اشلی رومنز و کاتیا هربرز نیز به بازیگران اضافه شدند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *