ماجرای مسمومیت دانش‌آموز پسر در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای تهران [+جزئیات]

اخباری درباره مسمومیت دانش‌آموز پسر در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای تهران منتشر شده است. در ادامه به جزئیات ماجرای مسمومیت دانش آموزان دبستان تهران می‌پردازیم.

جزئیات مسمومیت پسران دانش‌آموز در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای تهران به تازگی اعلام شد. در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت.

مسمومیت دانش‌آموز پسر در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای تهران

ماجرای مسمومیت دانش آموزان دبستان تهران

روز گذشته (شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱) تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه پسرانه آیت‌الله خامنه‌ای در منطقه افسریه تهران دچار گازگرفتگی و مسمومیت شدند. بچه‌های این مدرسه می‌گویند یک شیء کروی نارنجی‌رنگ مانند توپ را دیده‌اند که از بیرون به داخل مدرسه پرتاب شده است و ماده‌ بوداری که از آن بیرون می‌آمده، آنها را مسموم کرد.

بر اساس گفته‌های یک منبع آگاه، تعدادی از دانش‌آموزان و حتی معلمان این مدرسه نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند. با این حال، پلیس به والدین دانش‌آموزان گفته که این حادثه، بر اثر انفجار ترقه توسط خود دانش‌آموزان در مدرسه رخ داده است. پیش از ساعت 12 ظهر روز شنبه، در کانال شاد مدرسه پیام زیر منتشر شده است؛ بعدازظهر همان روز به والدین دانش‌آموزان گفته می‌شود که به علت انتشار گاز در مدرسه، بچه‌ها مسموم شده‌اند.

مسمومیت دانش‌آموز پسر در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای تهران
مسمومیت دانش‌آموز پسر در دبستان آیت‌الله خامنه‌ای

ماجرای مسمومیت دانش آموزان دبستان تهران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *