آیا قرار است بلیت سینما دو برابر شود؟

اخباری جدید در رابطه با دو برابر شدن قیمت بلیت سینما منتشر شده است. در ادامه این مطلب به جزئیات شایعات گران شدن قیمت بلیت سینما می‌پردازیم.

به تازگی شایعاتی درباره گران شدن هزینه بلیت سینما منتشر شده است. در ادامه به جزئیات این شایعات و حقیقت آن خواهیم پرداخت.

دو برابر شدن قیمت بلیت سینما

شایعات گران شدن قیمت بلیت سینما

همایون اسعدیان سخنگوی شورای صنفی اکران درباره آخرین تصمیم‌گیری‌ها درباره ترکیب فیلم‌های حاضر در اکران نوروز 1402 گفت:

جلسه‌ای در این زمینه تشکیل شد و توافقاتی هم صورت گرفته است اما چون درباره یکی دو فیلم هنوز شرایط قطعی نیست قرار شد روز شنبه در قالب یک نشست مطبوعاتی هم گزارش عملکرد یک ساله شورا را ارائه دهیم و هم درباره آینده اکران و مسائلی مانند ترکیب فیلم‌های نوروزی و قیمت بلیت در سال آینده اطلاع‌رسانی کنیم.

سعدیان درباره خبر منتشرشده به نقل از خود درباره قطعی بودن افزایش دوبرابری قیمت بلیت سینماها در سال آینده تأکید کرد:

من این موضوع را به این صورت اعلام نکرده بودم و آن رسانه برداشت خود را تبدیل به خبر کرده است. اگر متن آن مصاحبه را هم ببینید متوجه می‌شوید که بنده تنها درباره قطعی بود افزایش قیمت بلیت صحبت کرده‌ام و نمی‌دانم چگونه از آن اظهارات این تلقی پیش آمده است که منظورم افزایش دوبرابری قیمت‌ها و مشخصاً قیمت ۹۰ هزار تومان بوده است! در متن مصاحبه این اظهارات وجود ندارد.

دو برابر شدن قیمت بلیت سینما
دو برابر شدن بلیت سینما

شایعات گران شدن قیمت بلیت سینما

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *