پشت پرده خیانت سندی به زن سابقش [+عکس]

سندی، خواننده ایرانی، پس از اینکه باز ازدواج مجددش حواشی جدیدی به‌پا کرد، پشت پرده خیانت سندی به زن سابقش نیز به تیتر اول خبرگزاری‌ها تبدیل شد.

به نقل از پرشین وی ؛ سندی، خواننده‌ی ایرانی موسیقی پاپ ایران که چند روز پیش خبری مبنی بر ازدواجش دوباره‌اش را در فضای با یک زن میانسال منتشر کرد، حواشی زیادی را برای خودش به دنبال داشت که یک مورد از آن‌ها، پشت پرده خیانت کردن سندی به همسر سابقش بود.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی: سندی خواننده لس آنجلسی کیست؟

پشت پرده خیانت سندی به زن سابقش

روز گذشته، همسر سابق سندی، با انتشار پستی در اینستاگرام خودش همسرش به او خبر داد. سندی چندی پیش برای بار سوم ازدواج کرد. همسر سابق سندی، در رابطه با خیانت سندی به زن قبلی اش نوشت:

یک روز خود را خواهم بخشید از آسیبی که به خود روا داشتم، از آسیبی که اجازه دادم دیگران به من برسانند، از اهمیت بیش از حد به آدم‌ها، و چنان محکم خود را در آغوش خواهم کشید که هرگز خود را ترک نخواهم کرد.

در ادامه می‌توانید پست همسر سندی درباره خیانتش را ببینید:

پشت پرده خیانت سندی به زن سابقش
خیانت سندی به زن قبلی اش

پشت پرده خیانت کردن سندی به همسر سابقش

شهرام خسروشاهی آذر متولد ۲ مرداد ۱۳۳۶ در آبادان مشهور به سَندی، خواننده، تنظیم‌کننده و نوازندهٔ کیبورد است. وی در فصل اول برنامهٔ استعدادیابی استیج (پخش شده از شبکهٔ تلویزیونی من و تو) به عنوان یکی از چهار داور و تهیه کنندهٔ اصلی (Music Producer) حضور داشت. شهرام آذر در فصل دوم برنامهٔ استیج نیز در همین کسوت با این برنامه، همکاری خود را ادامه داد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *