آتش سوزی در سالن پرواز خارجی شیراز [+جزییات]

آتش سوزی در سالن پرواز خارجی شیراز دردسرساز شد که این آتش سوزی تلفات نداشت. در ادامه با جزئیات خبر آتش‌سوزی گسترده در فرودگاه شیراز همراه ما باشید.

جزئیات حریق در فرودگاه شیراز حاکی از این است خللی به فعالیت‌های فرودگاه‌ وارد نشده. آتش‌نشانان در پی مشاهده حریق در یک اتاق اداری پرواز خارجی فرودگاه شیراز به آن منطقه اعزام شدند.

آتش سوزی در سالن پرواز خارجی شیراز

حریق در سالن پرواز خارجی شیراز

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت:آتش سوزی در یک اتاق اداری در طبقه دوم بخش پروازهای خارجی فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز دوشنبه شب اتفاق افتاد و آتش‌نشانان برای مهار حریق اعزام شدند.

آتش سوزی در سالن پرواز خارجی شیراز

هادی عیدی پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم افزود:

ساعت 19 و 36 دقیقه امشب با بیان حادثه آتش سوزی به سامانه 125 در طبقه دوم بخش پرواز‌های خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز خیلی فوری نیروهای امدادی از 5 ایستگاه ایستگاه‌ 13-10-7-12-3 به محل حادثه رفتند.

جزییات آتش سوزی فرودگاه شیراز

فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس بیان کرد: اتصال جزئی در کابل برق دبیرخانه ساختمان اداری فرودگاه شیراز منجر به ایجاد دود شده بقود که خوشبختانه خسارت چندانی نداشته و در حال حاضر تخلیه دود انجام شده ‌و هیچ خللی در فعالیت‌های فرودگاهی و خدمت‌رسانی به مسافران و پروازها وارد نشده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *