تریلر رسمی سریال Silo منتشر شد !

سریال Silo، یکی از موردانتظارترین سریال‌های سال 2023 می‌باشد که چندی پیش، شبکه‌ی Apple TV تریلر رسمی سریال Silo را منتشر کرد.

سریال Silo یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی آمریکایی است که توسط گراهام یوست و به کارگردانی مورتن تیلدوم و بر اساس مجموعه رمان‌های سیلو توسط نویسنده هیو هوی ساخته و نوشته شده است.

تریلر رسمی سریال Silo منتشر شد !

این سریال با بازی ربکا فرگوسن، که تهیه کننده اجرایی سریال نیز هست، قرار است در 5 می 2023 در Apple TV+ پخش شود. این سریال در آینده‌ای دیستوپیایی که جامعه‌ای در سیلوی غول‌پیکر صدها داستان در اعماق زمین وجود دارد، مردان و زنان در جامعه‌ای پر از مقررات زندگی می‌کنند که معتقدند برای محافظت از آنها طراحی شده است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی سریال سیلو 2023 را ببینید:

تریلر جدید سریال Silo

در 30 ژوئیه 2018، اعلام شد که نسخه جدیدی از این پروژه برای تلویزیون در AMC در حال توسعه است و لاتویا مورگان برای نوشتن این اقتباس تحت قرارداد کلی خود در استودیو AMC پیوست.

این مجموعه در نهایت در 20 می 2021 به Apple TV+ منتقل شد و پروژه سفارش سریال شامل 10 قسمت را دریافت کرد. گراهام یوست جایگزین مورگان به عنوان خالق و نویسنده شد و سومین سریال او در Apple TV+ تحت قرارداد کلی او با این شبکه بود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *