واکنش مادر اشرف حکیمی به اتهام تجاوز به پسرش [+جزئیت]

واکنش مادر اشرف حکیمی. سعیده موح، مادر اشرف حکیمی بازی کن پارسن ژرمن و تیم ملی مراکش، به اتهامات تجاوز پسرش به یک زن ۲۴ ساله واکنش نشان داد.

دو هفته پیش یک زن جوان 24 ساله با مراجعه به پلیس ادعا کرد که از سوی اشرف حکیمی مورد تجاوز قرار گرفته است. این خبر برای اولین بار توسط لوپاریزین فاش شد و حواشی فراوانی نیز به همراه داشت.

جنجال ازدواج اشرف حکیمی با زیباترین بازیگر زن جهان + [حواشی]

متهم شدن اشرف حکیمی بازی کن پاریسن ژرمن به تجاوز! [+جزئیات]

تحقیر شدن لوئیز انریکه توسط اشرف حکیمی [+جزئیات]

واکنش مادر اشرف حکیمی و حمایت از پسرش

سعیده موح، مادر اشرف حکیمی، در واکنش به اتهامات وارد شده به پسرش به سایت “عرب نیو” گفت:

«من با اشرف حرف زدم و او برایم قسم خورد که بی‌گناه است و تمامی اتهامات بی‌اساس هستند. من پسرم را خوب و درست تربیت کرده‌ام و او استانداردهای اخلاقی بالایی دارد.»

حمایت مادر حکیمی از او در پرونده تجاوز

ما مادر اشرف حکیمی را از لحظه ی برد مراکش در جام جهانی و خوشحالی اشرف با مادرش میشناسیم که این حرکت اشرف مورد توجه خیلی از سرسانه ها قرار گرفت.

ماجرای تجاوز اشرف حکیمی

یک زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد اشرف حکیمی او را مورد تجاوز قرار داده است. زن جوان ابتدا قصد شکایت نداشت، ولی پلیس قضایی بعد از شنیدن اظهارات او، با همکاری دادستانی وارد عمل شدند تا این قضیه را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهند.

این دو در اینستاگرام ابتدا با هم ارتباط برقرار کرده‌اند و دو هفته پیش که اشرف به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پاریسی ها نبود و همسر و دو فرزندش نیز در دبی بودند، این زن را به خانه‌اش دعوت می‌کند.

لوپاریزین نوشته که شاکی با یکی از دوستانش تماس گرفته و از او برای خروج از خانه اشرف و رفتن نزد پلیس درخواست کمک کرده است. و اشرف را به تجاوز متهم کرد.

چند روز پیش، پلیس فرانسه رسما اعلام کرد که اشرف تفهیم اتهام شده و رسما به تجاوز متهم شده است. پرونده او مفتوح است، ولی فعلا تحت بازداشت نیست و می‌تواند پی‌اس‌جی را حتی در بازی برابر بایرن در آلیانزآرنا نیز همراهی کند.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *