واکنش متروی تهران به تصاویر واگن زنان [+جزییات]

واکنش متروی تهران به تصاویر واگن زنان خبر ساز شد. به دنبال واکنش مترو تهران به انتشار تصاویری از واگن بانوان جزییاتی از این خبر در دسترس است. با ادامه خبر همراه ما باشید.

پخش تصاویر واگن بانوان واکنش متروی تهران را به دنبال داشت. سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه پس از انتشار تصویری از واگن بانوان در سایر واگن‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

واکنش متروی تهران به تصاویر واگن زنان

پخش تصاویر جنجالی واگن بانوان متروی تهران

به گزارش همشهری آنلاین، هادی زند درباره پخش تصاویری از واگن بانوان گفت:

مانیتورهای داخل قطارهای مترو از ابتدای بهره‌برداری به منظور پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی دایر بودند اما در چند ماه اخیر به دلیل وجود مشکلات فنی در سرورهای ویدیویی قطارها، مانیتورها خاموش شدند و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته‌اند.

واکنش متروی تهران به تصاویر واگن زنان

جزییات واکنش مترو به انتشار تصاویر واگن بانوان

صبح دیروز تصویری در توییتر از سوی کاربری منتشر شد که مانیتوری در داخل یکی از واگن‌های مترو را نشان می‌داد که تصویر بانوان حاضر در واگن خانم‌ها را زنده پخش می کرد.

باتوجه به اعلام روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، تصویر انتشار یافته نیز تصویر یکی از مانیتور قطارها بود که در مراحل اولیه تست قرار داشته و سریعا پس از اطلاع رسانی مانیتور قطار مربوطه نیز خاموش شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *