علت خاموشی مانیتور زنانه متروی تهران مشخص شد [+جزئیات]

پس از اینکه در چند روز مانیتور قسمت زنانه متروی تهران دچار اختلال شدیدی شد، مدیر عامل بخش مترو، علت خاموشی مانیتور زنانه متروی تهران را اعلام کرد.

سرپرست مدیریت ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در پی منتشر شدن عکسی از تصویر واگن بانوان و حواشی که منتشر شد، توضیحاتی را ارائه داد.

علت خاموشی مانیتور زنانه متروی تهران مشخص شد

در چند روز گذشته، مانیتورهای داخل قطارهای مترو بخش بانوان، به علت پخش فیلم‌های عجیب و غیرفعال شدند، حواشی و شایعاتی را به همراه داشتند که باعث شد سرپرست مدیریت ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران، توضیحاتی ارائه دهد.

هادی زند در این رابطه گفت:

مانیتورهای درون قطارهای مترو، از آغاز بهره برداری، برای پخش پیام‌های آموزشی و فرهنگی فعال بودند اما در چند ماه گذشته به علت بروز مشکلات فنی در سرورهای ویدیویی قطارها، مانیتورها خاموش و در فرایند تعمیر و تست قرار گرفته‌اند.

علت خاموشی مانیتور زنانه متروی تهران
واکنش مترو تهران به نمایش تصاویر واگن زنان

توضیحات رئیس مترو در مورد نمایش تصاویر واگن بانوان

بنابر اعلام روابط عمومی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، عکس منتشر شده نیز تصویر مانیتور یکی از قطارها بود که در مراحل اولیه تست قرار داشته که سریعا پس از اطلاع رسانی مانیتور قطار مربوطه نیز خاموش شده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *