برگزاری بازی ایران و روسیه بدون تماشاگر [+جزییات]

احتمال برگزاری بازی ایران و روسیه بدون تماشاگر وجود دارد. بازی ایران و روسیه بدون حضور تماشاچیان برگذار می‌شود. جزییاتی درباره این خبر منتشر شده است. برای آگاهی از آن همراه ما بمانید.

بازی ایران و روسیه احتمالا بدون تماشاگران اجرا می‌شود. ایران و روسیه با عدم حضور تماشاگران به مصاف می‌روند. رسانه روسی عنوان کرد: که دیدار ایران و روسیه در فروردین احتمالا بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود. این خبر در رسانه‌های روسی بازتاب زیادی داشته است.

برگزاری بازی ایران و روسیه بدون تماشاگر

دیدار ایران و روسیه بدون تماشاچیان

در تاریخ ۳ فروردین ماه تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی روسیه می‌روند. به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و روسیه در دیدار دوستانه روز سوم فرورین ۱۴۰۲ احتمالا بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

جزییات بازی ایران و روسیه بدون تماشاگر

طبق اعلام شبکه RB Sport روسیه، ایران هنوز تصمیم قطعی خود را اعلام نکرده است که این دیدار با حضور تماشاگران برگزار شود یا خیر. این شبکه مدعی شد فدراسیون ایران به احتمال زیاد از حضور هواداران روی سکوها جلوگیری می‌کند.

چند هفته پیش هم تیم زنیت روسیه برای برگزاری بازی دوستانه با سپاهان ایران به اصفهان سفر کرد ولی مسابقه در حضور تماشاگران برگزار شد.

روسیه علاوه بر بازی با ایران قصد دارد یک بازی دوستانه هم در برابر عراق برگزار کند که گفته می‌شود این دیدار در سوچی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *