گزینه نهایی فدراسیون فوتبال برای سرمربی تیم ملی [+ جزئیات]

گزینه نهایی فدراسیون فوتبال. فدراسیون فوتبال مدتی است به دنبال سرمربی جدید برای تیم ملی است و در این مدت گزینه‌های داخلی و خارجی زیادی مطرح شدند.

فدراسیون از زمانی جدا شدن و فسخ قرارداد کارلوس کیروش سرمربی سابق تیم ملی به دنبال سرمربی جدید تیم ملی میگردد.

نیمکت تیم ملی در دستان مرد اسپانیایی

از همان ابتدا اولویت فدراسیون بکارگیری مربی خارجی بود و مسئولین فدراسیون فوتبال برای این هدف به دنبال منابع مالی مورد نیاز رفتند و بارها اعلام کردند که در صورت تأمین منابع مالی یک مربی خارجی برای هدایت تیم ملی ایران را برعهده خواهد گرفت.

این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده و از همین رو مذاکره با مربیان خارجی به صورت جدی شروع شده است.

فدراسیون فوتبال در نهایت از بین تمام گزینه‌ های مطرح شده، فلیکس سانچس اسپانیایی و سرمربی سابق تیم ملی قطر را به‌عنوان گزینه نخست انتخاب و مذاکرات را با او آغاز کرد.

نیمکت تیم ملی در دستان مرد اسپانیایی

صحبت‌های ابتدایی بین طرفین انجام شده و دو طرف وارد مذاکرات جدی بر سر جزئیات از جمله مبلغ قرارداد شده‌اند. در صورتی که فدراسیون با فلیکس سانچس اسپانیایی بر سر مبلغ قرارداد و سایر جزئیات به توافق برسد تا جام ملت‌های آسیا 2023 که بهمن ماه سال آینده برگزار خواهد شد، سانچس هدایت تیم ایران را برعهده می‌گیرد.

مذاکرات با فلیکس سانچس

سانچس سال‌ها در تیم ملی قطر به‌عنوان سرمربی فعالیت می‌کرد و همراه این تیم به مقام قهرمانی جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ دست یافت.

در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکرات با فلیکس سانچس، یک مربی ایرانی عهده‌دار هدایت تیم کشورمان خواهد شد. امیر قلعه‌نویی گزینه داخلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *