شکست جاد ترامپ در مقابل حسین وفایی [+جزئیات]

شب گذشته، با اتفاقات عجیبی در اسنوکر به پایان رسید که شکست جاد ترامپ در مقابل حسین وفایی یکی از آن اتفاقات جذاب و خوب به‌شمار می‌رفت.

شب گذشته، ملی‌پوش اسنوکر ایرانی، حسین وفایی ، موفق شد جاد ترامپ که یکی از برترین اسنوکر‌بازان جهان می‌باشد را در مرحله یک‌چهارم‌ نهایی مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

شکست وفایی در اسنوکر شوت اوت ۲۰۲۳

شکست جاد ترامپ در مقابل حسین وفایی

حسین وفایی ، ملی‌پوش اسنوکر ایران که در مسابقات اسنوکر شش‌توپ قهرمانی جهان حرفه‌ای شرکت کرده، در مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف جاد ترامپ، یکی از قدرت‌های اسنوکر جهان، رفت و موفق شد به پیروزی شش بر پنج دست یابد.

برد حسین وفایی در مقابل جاد ترامپ یکی از جذاب‌ترین اتفاقات شب گذشته به شمار می‌رفت که در یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شکل گرفت. حسین وفایی با این پیروزی، به مرحله‌ی بعدی راه پیدا کرد.

در ادامه می‌توانید ویدئوی برد حسین وفایی در مقابل جاد ترامپ را ببینید:

شکست جاد ترامپ در اسنوکر قهرمان جهان

وفایی امروز ۱۹ اسفند ماه ۱۴۰۱، به مصاف اون نوح، نماینده کشور تایلند می‌رود. وفایی در صوت پیروزی می‌تواند دومین حضور خود در فینال یک رویداد اسنوکر حرفه‌ای را تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *