عرضه اولیه کدام یک از سهام ها در راه می باشد؟ آخرین عرضه‌ های اولیه سهام های امسال

به تازگی خبری در موردد آخرین عرضه‌ های اولیه سهام های امسال در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که توافقات ایران و عربستان بر این امر بی تاثیر نبوده است.

امروز مطالبی همچون سقوط قیمت دلار در بازار تهران، تاثیر آشتی‌کنان ایران و عربستان بر بورس ایران چیست؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی بورس فردا 21 اسفند 1401، یک خبر مهم برای و تجارت، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا 21 اسفند، رئیس سازمان بورس پاسخ داد: چرا دارایکم رشد نکرد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

آخرین عرضه‌ های اولیه سهام های امسال

جلسه معارفه شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد با نماد “پی پاد” ساعت 14 دوشنبه 22 اسفند جهت اعلام آخرین برنامه های مالی و عملیاتی بصورت حضوری در محل دانشگاه خاتم و از طریق لینک https://pay-pad.ir بصورت آنلاین برگزار می شود. بر اساس این گزارش، کلیه سرمایه گذاران و اشخاص دارای مجوز می توانند سوالات را در طول مدت زمان برگزاری جلسه معارفه بصورت آنلاین مطرح و پاسخ را دریافت کنند.

آخرین عرضه‌ های اولیه سهام های امسال
عرضه جدترین سهام های اولیه

عرضه جدترین سهام های اولیه

طبق بررسی های بورس پرس، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد پیرو صورتجلسه موسسین دوم بهمن سال 84 توسط بانک پاسارگاد، سرمایه گذاری پارس آریان، سرمایه گذاری پارس حافظ و محمد حسین خاکی تاسیس شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات پرداخت (psp) با اخذ مجوز از بانک مرکزی 30 بهمن سال 84 در اداره ثبت شرکت ها در تهران با سرمایه اولیه 10 میلیون تومان به ثبت رسید و فعالیت را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *