برنامه ‏های عیدانه روبیکا مشخص شد [+جزئیات]

به تازگی برنامه ‏های عیدانه روبیکا مشخص شد. در ادامه مطلب برنامه های نوروزی روبیکا به جزئیات برنامه ‏های جدید روبیکا خواهیم پرداخت.

سوپراپلیکیشن روبیکا در ایام نوروز با برنامه‌‏های متنوع و ویژه میزبان روزهای بهاری ایرانیان است. در ادامه به جزئیات برنامه به وقت بهار روبیکا می‌پردازیم.

برنامه ‏های عیدانه روبیکا

  • برنامه های نوروزی روبیکا

پخش انیمیشن «پسر دلفینی» یکی از برنامه‏ های اختصاصی روبیکا در تعطیلات نوروز است که در راستای سرگرمی خانواده ها و کودکان به صورت آنلاین در دسترس کاربران روبیکا قرار خواهد گرفت.

این انیمیشن که پیش‏تر در اکران سینمایی در داخل و خارج از کشور خوش درخشیده ماجرای پسربچه ‏ای است که از سقوط هواپیما جان سالم به در می ‏برد تا در نهایت دنیا را نجات دهد. «پسر دلفینی» توسط محمد خیراندیش کارگردانی شده و با صداپیشگی بازیگرانی چون ثریا قاسمی و نادر سلیمانی به نمایش درآمده است.

جزئیات برنامه به وقت بهار روبیکا

این سوپراپلیکیشن همزمان با آغاز سال 1402 «به وقت بهار» را تدارک دیده و طی آن مجموعه‏‏ ی متنوعی از برنامه‏‌های شگفت‏ انگیز، فیلم و سریال اختصاصی را به علاقه‏ مندان ارائه می‌‏دهد.

کاربران با حضور در بخش ویژه «به وقت بهار» که در صفحه اصلی اپلیکیشن روبیکا مشخص شده است، می‌‏توانند با دیگر برنامه‌‏های کمپین ویژه نوروز همراه شوند. گفتنی است به‌دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با آغاز سال جدید، برنامه‌‏های مناسبتی رمضان نیز برای مخاطبان تدارک دیده شده است.

برنامه ‏های جدید روبیکا

در ادامه ویژه‌ برنامه‌های نوروزی روبیکا، یکی از امکانات جدید این پلتفرم در برنامه نوروزی شبکه نسیم به مخاطبان معرفی می‏‌شود. هم‌چنین مسابقه هیجان‏ انگیز روبی کوییز، که پیش‏تر نیز مورد استقبال کاربران روبیکا بوده، در ایام نوروز با جوایز ارزنده اجرا خواهد شد.

برنامه ‏های عیدانه روبیکا
روبیکا

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *