ویدئو: فیلم منتشر شده از تولد بروس ویلیس

چند روز پیش، بروس ویلیس ، بازیگر سابق فیلم‌های هالیوودی، 68 ساله شد و حالا ویدئویی از فیلم تولد بروس ویلیس به انتشار رسیده که بازخوردهای جالبی داشته است.

جشن تولد 68 سالگی بروس ویلیس یکی از اتفاقات چند وقت اخیر سینمای هالیوود بود که در فضای مجازی بازخوردهای جالبی را داشت و شب گذشته، تولد گرفتن بروس ویلیس به انتشار رسید که تولد 68 ساله شدن بروس ویلیس را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بروس ویلیس به زوال عقل مبتلا شد !!!

وضعیت بیماری بروس ویلیس بدتر شده است

بیماری بروس ویلیس

فیلم تولد بروس ویلیس

روز گذشته در ویدیوئی که دمی مور از بروس ویلیس در جشن تولد 68 سالگی‌اش منتشر کرد، نشان می‌دهد که بیماری زوال عقلی که او گرفته، بسیار او را لاغر اندام کرده است.

بروس ویلیس ، چندی پیش بود که اعلام کرده بود که به زوال عقل فرونتوتمپورال مبتلا می‌باشد و سال گذشته بود که دقیقاً بازیگری را کنار گذاشت.

در ادامه می‌توانید ویدئوی جشن تولد 68 سالگی بروس ویلیس را ببینید:

تولد 68 ساله شدن بروس ویلیس

والتر بروس ویلیس یا همان Walter Bruce Willis متولد ۱۸ مارچ ۱۹۵۵، که با نام بروس ویلیس شناخته می‌شود بازیگر، تهیه‌کننده و نوازنده بازنشسته آمریکایی، آلمانی‌تبار است که با نقش جان مک‌کلین در فیلم جان سخت به شهرت رسید.

بروس ویلیس، در سال ۱۹۸۷ با هنرپیشه معروف هالیوود یعنی دمی مور ازدواج کرد که حاصل این ازدواج سه دختر است. ازدواج مور و ویلیس بیشتر از ۱۳ سال دوام نیافت و این دو در سال ۲۰۰۰ از یکدیگر جدا شدند.

در فوریه ۲۰۲۳ خانواده بروس ویلیس از ابتلای او به نوع خاصی از زوال عقل به نام زوال عقل پیشانی گیجگاهی خبر دادند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *