عکس: تبریز از نظر هوش مصنوعی در صد سال آینده

هوش مصنوعی یکی از عجیب‌ترین تحولات خود را در طول سال‌های اخیرا طی کرده است و به تازگی عکسی تحت عنوان تبریز از نظر هوش مصنوعی در صد سال آینده منتشر شد.

اخیراً عکسی با عنوان تبریز در هوش مصنوعی منتشر شد که چیز جالبی را نشان می‌دهد. آینده تبریز از نگاه هوش مصنوعی تصویر بسیار جالب و شوکه کننده‌ای را ساخته است که در ادامه می‌توانید تبریز صد سال بعد از نظر هوش مصنوعی را نشاهده نمایید.

تبریز از نظر هوش مصنوعی در صد سال آینده

حضور سیاست مداران در فیلم ماتریکس توسط هوش مصنوعی
تبریز از نظر هوش مصنوعی در صد سال آینده

هوش مصنوعی، هوشی است که توسط ماشین‌ها ظهور پیدا می‌کند، در مقابل هوش طبیعی که توسط جانوران شامل انسان‌ها نمایش می‌یابد. اما پیش از هرچیز باید این موضوع را دانست که کلمه هوش، نشان دهنده امکان استدلال است و اینکه آیا هوش مصنوعی میتواند به توانایی استدلال دست یابد یا خیر، خود موضوع اختلاف محققان است.

در ادامه می‌توانید تبریز صد سال بعد از نظر هوش مصنوعی را ببینید:

تبریز از نظر هوش مصنوعی در صد سال آینده
تبریز در هوش مصنوعی
تبریز از نظر هوش مصنوعی در صد سال آینده
تبریز در هوش مصنوعی

آینده تبریز از نگاه هوش مصنوعی

کتاب‌های AI پیشرو، این شاخه را به عنوان شاخه مطالعه بر روی «عوامل هوشمند» تعریف می‌کنند: هر سامانه‌ای که محیط خود را درک کرده و کنش‌هایی را انجام می‌دهد که شانسش را در دستیابی به اهدافش بیشینه می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *