کشف شدن آبمیوه با نکتار تریاک در شاهرود! [+جزئیات]

به تازگی اخبار کشف شدن آبمیوه با نکتار تریاک در شاهرود جنجال به پا کرده است. در ادامه به جزئیات کشف تریاک در آبمیوه می‌پردازیم.

به تازگی اخبار منتشر شده درباره پیدا شدن نکتار تریاک در آبمیوه نگرانی زیادی ایجاد کرده است. در ادامه همراه ما بمانید تا به جزئیات وجود تریاک در آبمیوه ها در شاهرود بپردازیم.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک در بسته های آبمیوه که بصورت حرفه ای جاساز شده بود خبر داد.

کشف شدن آبمیوه با نکتار تریاک در شاهرود

کشف شدن آبمیوه با نکتار تریاک در شاهرود
کشف آبمیوه با تریاک در شاهرود

سرهنگ ” علی کریمی” در رابطه با این خبر گفت :

در راستای کنترل خودروهای عبوری محور مشهد به تهران – ماموران ایستگاه شهید نوری این شهرستان با هوشیاری و دقت لازم به یک خودرو سواری پژو مشکوک و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود:

پس از بازرسی از خودرو ، ماموران متوجه بسته های آبمیوه در سبدی مقابل جلوی پای سرنشین های خودرو شدند ، که بررسی های موشکافانه تریاک های جاسازی شده در بسته ابمیوه ها لو رفت.

وجود تریاک در آبمیوه ها در شاهرود

کریمی مقدار تریاک های کشف شده را ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم اعلام کرد و افزود:

در این رابطه یک متهم دستگیر که برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود در پایان ضمن تشکر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی همکاران خود در نقاط مختلف شهرستان از همشهریان عزیز خواست تا هرگونه اقدام مشکوک را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *