برنامه کنسرت های آینده کشور [+جزئیات]

پس از گذشت شب‌های قدر، حالا خوانندگان مجوز دار کشور، برنامه‌ی جدیدی را آغاز کردند که در ادامه، برنامه کنسرت های آینده کشور را خواهیم دید.

پس از اینکه شب‌های قدر به اتمام رسید و خوانندگان کشور، دوباره به فکر برگزاری کنسرت ماه آینده افتادند، برنامه اجرای کنسرت در تهران ، مشخص شد.

تعدادی از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان طی روزهای پیش رو و با پایان گرفتن شب‌های گرامی قدر و ایام شهادت حضرت علی، برنامه مشخص کنسرت های کشور را اعلام کردند.

برنامه کنسرت های آینده کشور

برنامه کنسرت های آینده کشور
برگزاری کنسرت ماه آینده

طبق برنامه‌ریزی‌هایی که اخیراً صورت گرفته است، کنسرت‌هایی که اعلام شده است، تا به امروز، معین زندی، مسعود صادقلو، آرمین زارعی، گرشا رضایی، علیرضا طلیسچی و مجید رضوی هستند که تا به امروز نام آن‌ها در فهرست برگزارکنندگان کنسرت در جزیره کیش دیده می‌شود.

محسن ابراهیم زاده، علی عبدالمالکی، رحیم شهریاری، مهدی احمدوند و ناصر زینلی هم از دیگر خوانندگانی هستند که اجرای آنها در تهران قطعی شده است.

برنامه کنسرت های آینده کشور
برنامه اجرای کنسرت در تهران

برنامه مشخص کنسرت های کشور

پس از شش ماه تحریم کنسرت‌ها، اولین کنسرت در تهران را زانکو آغاز کزد. کنسرت بزرگ زانکو شامگاه پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار و با استقبال بسیار خوب دوستداران موسیقی پاپ همراه شد.

هر چند کنسرت با تاخیر آغاز شد اما شروع آن با آهنگ معروف این خواننده جوان پر از شور و هیجان بود. «مثلا» عنوان اولین قطعه اجراشده این خواننده و گروهش بود که با همخوانی مخاطبان حاضر در سالن همراه بود و این مردم بودند که «بوم بوم» را اجرا می‌کردند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *