ویژه برنامه عید فطر شهرداری تهران ؛ برگزاری جشن‌های متنوع

با نزدیک شدن به پایان ماه رمضان و عید فطر، ویژه برنامه عید فطر شهرداری تهران تمهیداتی را مدنظر دارد که در ادامه به آن پرداخته‌ایم.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران درخصوص ویژه برنامه عید فطر شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه داده‌ است که مجموعه‌های فرهنگی تفریحی را که به مناسب عید فطر در آن‌ها جشن برگزار خواهد شد را معرفی کرده است.

ویژه برنامه عید فطر شهرداری تهران

برگزاری جشن‌های متنوع

ویژه برنامه شهرداری تهران عید فطر
ویژه برنامه شهرداری تهران عید فطر

تمام مجموعه‌های فرهنگی شهرداری، نظیر مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد و برج میلاد، ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای ایام تعطیلی عید فطر تدارک دیده‌اند که جزئیات آن به زودی اعلام می‌شود.

محمدخانی با بیان اینکه شهرداری تهران در پشتیبانی مهمترین رویداد ایام پایانی ماه مبارک رمضان نقش ویژه‌ای ایفا می‌کند، گفت:

شهرداری تهران پشتیبانی امور مربوط به خدمات شهری، تبلیغات و اطلاع رسانی و حمل و نقل نماز عید فطر، در مجموعه مصلی امام خمینی(ره) را عهده دار است. افزون بر این، تمام مجموعه‌های فرهنگی شهرداری تهران، نظیر معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مجموعه فرهنگی تفریحی عباس آباد و برج میلاد ویژه برنامه‌های متنوع و شادی را برای این ایام تدارک دیده‌اند که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

لازم به ذکر است که در کنار ویژه برنامه‌های ایام تعطیلات، تمام برنامه‌های ماه مبارک رمضان که در بوستان‌های سراسر شهر در حال برگزاری است در این دو روز تعطیلات نیز ادامه دارد.

از ابتدای ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه‌های متنوعی در بوستان ملت، میدان آزادی، بوستان پلیس، آزادگان، نهج البلاغه، دریاچه خلیج فارس و برج میلاد در حال برگزاری است که در تعطیلات عید فطر نیز به کار خود ادامه خواهند داد.

همچنین 20 برنامه ورزشی و تفریحی رایگان در دهکده‌های ورزشی پایتخت برگزار و با استقبال خوبی از سوی شهروندان و گردشگران مواجه شده است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *