همنواز

توئیت جالب درباره حنانه خلفی [+عکس]

پس از اینکه حنانه خلفی در چند روز گذشته به خوبی در فضای مجازی سروصدا به‌پا کرد، توئیت جالب درباره حنانه خلفی

به تازگی، فردی که در توئیتر اسم و رسمی دارد، یک توئیت برای حنانه خلفی نوشت و نوشته جالب حنانه خلفی در توئیتر را برای کاربران خودش، بازگو کرد تا بازخوردهای متنوعی را دریافت کند.

متن جالب ابن حوا حنانه خلفی در توئیتر بسیار جالب بود و حواشی زیادی را برای این کاربر در فضای مجازی به همراه داشت.

توئیت جالب درباره حنانه خلفی

توئیت جالب درباره حنانه خلفی
متن جالب ابن حوا حنانه خلفی

یک کاربر فضای مجازی، در توئیتر خود خطاب به حنانه خلفی نوشت:

حنانه خلفی ۷سالگی کل قرآن رو حفظ کرده و ۱۳سالگی کارشناسی ارشد قبول شده. اول بایکوتش کردن حالا میگن چرا کودکی‌ش رو خراب کردین! البته همان‌طور که در جریانید اگه بجای حفظ قرآن، خواننده یا نوازنده میشد دیگه کودکیش خراب نشده بود!

حنانه خلفی حافظ تمام قرآن کریم است. او اکنون هشت ساله است و مقام‌های بسیاری را کسب کرده که مهم‌ترین آنها،‌ نفر اول حفظ قرآن در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است.

در ادامه می‌توانید توئیت برای حنانه خلفی را ببینید:

نوشته جالب حنانه خلفی در توئیتر

توئیت جالب درباره حنانه خلفی
توئیت برای حنانه خلفی

حنانه خلفی با رهبر انقلاب نیز دیداری داشته و به ایشان قول داده است تا به‌زودی ترجمه کل قرآن را یاد بگیرد. او اکنون به ترجمه هفت جزء قرآن مسلط شده است. مادر حنانه درباره توزیع و انتشار فایل‌های صوتی حنانه از رهبر انقلاب کسب اجازه می‌کند که ایشان نیز موافقت می‌کنند. حالا قرار است تا برای اولین بار در کشور، تلاوت کل قرآن توسط یک دختر ایرانی ضبط و توزیع شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *