ویدئو ببینید: اجراء جنجالی حنانه خلفی نابغه و حافظ کل قرآن در برنامه محفل [+فیلم]

به تازگی ویدئوی حنانه خلفی در برنامه محفل در رسانه‌های مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. اجراء جنجالی حنانه خلفی نابغه و حافظ کل قرآن در برنامه محفل را در ادامه ببینید.

اخیرا خبری مبنی بر اجرا حافظ کل قرآن حنانه خلفی در تلویزیون در رسانه‌های مجازی در حال دست به دست شدن است. گویا حضور حنانه خلفی در برنامه تلویزیونی محفل بسیاری از مخاطبین علاقه‌مند به ترتیل قرآن را به وجد آورده است. همچنین اجرای جنجالی حنانه خلفی حافظ قرآن داوران برنامه محفل را شوکه کرده و به استعدادهای او در این مقطع می‌بالند. او جزء بهترین حافظان قرآن در ایران می‌باشد.

آدرس اینستاگرام حنانه خلفی:

hananeh_khalafi

حنانه خلفی در برنامه محفل

حنانه خلفی در برنامه محفل
اجرای جنجالی حنانه خلفی حافظ قرآ

حنانه خلفی یکی از شرکت کنندگان نوجوان برنامه محفل بود که تسلط خود به آیات الهی را در حضور داوران نشان داد. این شرکت کننده که 16 سال سن دارد. او در 7 سالگی حافظ کل قرآن کریم شده و در حال حاضر دانشجوی ارشد رشته علوم قرآن و حدیث دانشگاه تهران است.

حنانه خلفی حافظ کل قرآن کریم است. او اکنون هشت‌ساله است و مقام‌های بسیاری را کسب کرده که مهم‌ترین آنها،‌ نفر اول حفظ قرآن در سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بوده است. حنانه خلفی با رهبر انقلاب نیز دیداری داشته و به ایشان قول داده است تا به‌زودی ترجمه کل قرآن را یاد بگیرد.

حضور حنانه خلفی در برنامه تلویزیونی محفل

در ادامه می‌توانید ویدیوی از اجرای جنجالی حنانه خلفی حافظ قرآن را ببینید:

وی اکنون به ترجمه هفت جزء قرآن مسلط شده است. مادر حنانه درباره توزیع و انتشار فایل‌های صوتی حنانه از رهبر انقلاب کسب اجازه می‌کند که ایشان نیز موافقت می‌کنند. حالا قرار است تا برای اولین بار در کشور، تلاوت کل قرآن توسط یک دختر ایرانی ضبط و توزیع شود.

کلا در مسابقات مختلفی شرکت و مقام اول را کسب کرده است. در مسابقات بسیج که برای شکوفه ها فقط حفظ 5 جزء داشتند، و می توانستند شرکت کنند، حنانه ناراحت بود و می گفت می خواهند در حفظ کل شرکت کند. مسئول بسیج که ناراحتی او را دید اجازه داد تا با بزرگسالان شرکت کند. او شرکت کرد و نفر اول شد.

اجراء حنانه خلفی را در اربیل عراق ببینید:

بیشتر بخوانید:

زمان پخش برنامه رمضانی محفل در نوروز 1402 از شبکه سه + [بازپخش]

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *