تغییر چهره لاکچری متین ستوده کولاک کرد! +[جنجال متین ستوده و همسرش در اینستاگرام]

عکسی از تغییر چهره عجیب متین ستوده در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

به تازگی تصویری از متین ستوده بازیگر ایرانی منتشر شده است که چهره او را کاملا متفاوت با قبل نشان می‌دهد! در ادامه مطلب با خبر چهره جدید متین ستوده همراه ما بمانید.

تغییر چهره عجیب متین ستوده

عکس جدید متین ستوده

متین ستوده بازیگر ایرانی اخیرا عکسی از خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که به شدت وایرال شد و بازتاب فراوانی داشت. در دامه می‌‌توانید جدید ترین عکس متین ستوده بازیگر ایرانی را مشاهده کنید:

تغییر چهره عجیب متین ستوده
تغییر چهره عجیب متین ستوده

بیشتر بخوانید:

تغییر چهره عجیب متین ستوده شوکه تان می‌کند! +[فیلم خیس شدن متین ستوده توسط حامد آهنگی]

خبر طلاق متین ستوده جنجال به پا کرده است ؛ شایعه یا واقعیت

جنجال متین ستوده و همسرش در اینستاگرام

امروز که در آستانه تولد این بازیگر هستیم خبرهایی درباره مشکلاتش با همسرش و همینطور علت طلاقش طرح شده است که جنجال متین ستوده و همسرش در اینستاگرام نیز بیشتر به این حدس و گمان‌ها دامن زده است.

عکسی که غوغا کرده است

حرکت عجیب متین ستوده و همسرش در اینستاگرام
حرکت عجیب متین ستوده و همسرش در اینستاگرام

متین ستوده 38 ساله ‌و علی زندی 43 ساله در خرداد سال 1400 به طور رسمی خبر ازدواجشان را اعلام کردند. با اینکه خیلی از این خبر نگذشته است اما گفته‌ها از جدایی این زوج خبر می‌دهند.

غوغای متین ستوده و همسرش در اینستاگرام از جایی آغاز شد که متین ستوده و همسرش علی زندی عکس‌های مشترک و عکس ازدواج‌شان را از پیج‌های خود پاک کرده و سپس یکدیگر را آنفالو کردند.

به نظر می‌رسد شایعه‌ی جدایی این زوج قوت گرفته است. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی‌ها و بازیگران است و به همین منظور نیز این حاشیه‌ها دست و پای او را نیز گرفته است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تغییر چهره عجیب متین ستوده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *