اولین عروسک سندروم داون باربی [+ویدیو]

به تازگی، اخباری مبنی بر اولین عروسک سندروم داون باربی منتشر شده که نشان می‌دهد کشورهای اروپایی، اخیراً این محصول را تولید کردند.

به تازگی، اخباری مبنی بر رونمایی از عروسک باربی سندروم داون منتشر شده که تصاویر و ویدئوهایی از عروسک های سندروم داون را نشان می‌دهد و بازتاب‌های فراوانی داشته است.

رونمایی از باربی سندروم داون ، یکی از بهترین و عجیب‌ترین اتفاقات چند روز گذشته در صنعت عروسک‌سازی در اروپا بود که بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشت.

اولین عروسک سندروم داون باربی

اولین عروسک سندروم داون باربی
رونمایی از عروسک باربی سندروم داون

مردم باید افراد بیشتری مثل من را ببینند شعاری است که این شرکت، گذاشته است. باربی با سندرم داون جدیدترین عروسکی است که غول اسباب‌بازی «متل» عرضه کرده تا دامنه محصولاتش را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید:

ازدواج یک مرد با عروسک پارچه ای خبرساز شد !

این شرکت آمریکایی اسباب‌بازی‌سازی پیش‌تر با انتقاداتی روبرو شده بود که باربی سنتی نماینده زنان واقعی نیست. متل می‌گوید که امیدوار است عروسک جدید به آموزش درک و ایجاد حس همدلی بیشتر و جهانی پذیراتر کمک کند. این شرکت اسباب‌بازی گفت که با انجمن ملی سندرم داون آمریکا (NDSS) همکاری نزدیکی داشته تا مطمئن شود جدیدترین عروسک این شرکت به‌طور دقیق نماینده یک فرد مبتلا به سندرم داون است.

در ادامه می‌توانید عروسک های سندروم داون را ببینید:

رونمایی از باربی سندروم داون

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *