فوری: علیرضا صفارزاده درگذشت [+جزئیات]

به تازگی اخبار درگذشت علیرضا صفارزاده تایید شده است. در ادامه مطلب مرگ علیرضا صفارزاده به جزئیات علت مرگ علیرضا صفارزاده نیز خواهیم پرداخت.

علیرضا صفارزاده، رئیس سابق فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی که در سال‌های گذشته مدتی رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی بود، روز گذشته (پنجشنبه) از دنیا رفت. علت مرگ علیرضا صفازاده سرطان بوده است.

درگذشت علیرضا صفارزاده

درگذشت علیرضا صفارزاده
تایید شدن مرگ علیرضا صفازاده

در بخشی از پیام تسلیت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان آمده است:

عروج سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، آقای علیرضا صفارزاده موجب تاسف و تاثر فراوان شد. زنده یاد صفارزاده مجاهدی مخلص، باصفا و یاور صدیق نظام و ولایت بود و در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی موثری در دفاع از کیان کشور داشت و به درجه جانبازی نائل آمد.

بیشتر بخوانید:

سید جلال موسوی شاعر پیشکسوت شهر قزوین درگذشت [+بیوگرافی و علت فوت]

وی ادامه داد:

حضور زنده یاد سردار صفارزاده در عرصه‌ی ورزش کشور همچنین ورزش سپاه و بسیج با منشا خیر و خدمات همراه بود. دوره‌ی مدیریت ایشان در فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی هم یکی از دوره‌های پر رونق و موفق این ورزش آیینی در کشور را رقم زد و آیین‌های ورزش زورخانه‌ای به عنوان میراث بشری ثبت جهانی یونسکو شد.

با گرامیداشت یاد و خاطره‌ی این جانباز سربلند و مدیر ارزشمند، عروج سردار علیرضا صفارزاده را به خانواده ایشان، همرزمان پرافتخارش، جامعه‌ی ورزش کشور بویژه جامعه‌ی ورزش زورخانه‌ای تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان آرزوی صبر و سلامتی داریم.

مرگ علیرضا صفارزاده

علیرضا صفارزاده در سال 1385 به عنوان رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد. علیرضا صفارزاده در سال 1400 از سوی مهرعلی باران‌چشمه به عنوان مشاور عالی فدراسیون منصوب شد. ریاست انجمن تیراندازی بسیج و ریاست انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای بسیج از دیگر سمت‌های او در مدیریت ورزش است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *