از دست ندهید: فیلم اولین توقیف خودرو به علت کشف حجاب

گویا اخیرا فیلم اولین توقیف خودرو به علت کشف حجاب در رسانه های مجازی پخش شده که در استان گلستان یک دستگاه سواری bmw توقیف شده است.

به تازگی اعمال قانون برای اولین خودرو به علت بد حجابی انجام شده که سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است. گویا توقیف شدن اولین خودرو به دلیل بد حجابی در استان گلستان اجرا شده که فورا به پارکینگ منتقل داده شده است.

بیشتر بخوانید:

بسته شدن رستوران ها به دلیل کشف حجاب

برخی از رسانه‌های مجازی قانون کشف حجاب را شایعه می‌دانستند تا ویدیویی از توقیف اولین وسیله نقلیه به دلیل کشف حجاب در استان گلستان در فضای مجازی منتشر شد.

اولین توقیف خودرو به علت کشف حجاب

اولین توقیف خودرو به علت کشف حجاب
اعمال قانون برای اولین خودرو به علت بد حجابی

در اولین توقیف قانونی خودرو در استان گلستان به دلیل کشف حجاب سرنشین چرخ های BMW در محل به وسیله قفل توقیف شد.

برابر داده های حاصل از پایش سراسری محورهای مواصلاتی درون و برون شهری توسط سیستم های هوشمند، سرنشین یک دستگاه خودرو بعد از طی دو مرحله تذکر قانونی و توقیف سیستمی و ارسال پیامک با سرشماره “police” ضمن بی‌توجهی نسبت به قانون عفاف و حجاب برای بار سوم، به اقدامات غیر قانونی خود ادامه داده و خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.

توقیف اولین وسیله نقلیه به دلیل کشف حجاب

در ادامه می‌توانید ویدیویی از توقیف شدن اولین خودرو به دلیل بد حجابی را ببینید:

بیشتر بخوانید:

تصویری از پیامک تذکر کشف حجاب در خودرو

فرماندهی انتظامی استان گلستان:

“سرنشین یک دستگاه خودرو در استان گلستان بعد از طی دو مرحله تذکر ضمن بی‌توجهی برای بار سوم، به اقدامات غیرقانونی خود ادامه داد. خودروی نامبرده در پارکینگ منزل مالک به وسیله قفل چرخ توقیف قانونی گردید.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *