عجیب اما واقعی ؛ جواد خیابانی هم بازیگر شد! [+عکس و جزئیات]

جواد خیابانی سریال نیوکمپ ؛ منوچهر هادی کارگردان با انتشار تصویری در  اینستاگرامش از همکاری متفاوتش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.

انتشار تصویر جالب توجه ای از سوی منوچهر هادی کارگردان معروف سینما در کنار جواد خیابانی باعث تعجب کاربران فضای مجازی شده است. البته بررسی‌ها نشان می‌دهد که جواد خیابانی در تازه‌ترین سریال خانگی منوچهر هادی به نام نیوکمپ با این کارگردان معروف همکاری می‌کند.

جواد خیابانی گزارشگر باسابقه تلوزیون است. او در کرج به دنیا آمده است و متولد آبان 1345 می‌باشد.خیابانی فارغ التحصیل دکترای آسیب شناسی ورزشی است. در ادامه مطلب با خبر بازیگر شدن جواد خیابانی همراه ما بمانید.

جواد خیابانی سریال نیوکمپ

  • جواد خیابانی بازیگر
جواد خیابانی سریال نیوکمپ
جواد خیابانی در سریال نیوکمپ

به گزارش منابع خبری:

منوچهر هادی کارگردان مشهور سینما با انتشار تصویری عجیب در صفحه اینستاگرام‌اش از همکاری متفاوت‌اش در یک فیلم با جواد خیابانی رونمایی کرده است.

این در حالی است که این سریال با حضور بازیگران مشهور در ژانر طنز و کمدی ساخته شده و قرار است با درون مایه فوتبال و صدای جواد خیابانی منتشر شود. با این حال تشکر و قدرانی صمیمانه منوچهر هادی از گزارشگر قدیمی و مشهور فوتبال در این اثر هنری مورد توجه اغلب کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

جواد خیابانی در فیلم نیوکمپ

اکبر عبدی , الهه منصوریان , ایمان صفا , بهاره افشاری , حامد آهنگی , حسن معجونی , حمید گودرزی , سهیلا منصوریان ,  فرزاد فرزین , لیلا اوتادی , ملیکا شریفی نیا , یوسف کرمی , لادن ژافه‌وند, گیتی قاسمی, بهشاد شریفیان, سعید نعمتی, صفر کشکولی, کریم قربانی,  شیرین منجمی, معین محمودزاده, پیمان قربانی صفا, امیرحسین موسوی, افشین حیدری سروستانی,ساناز سعیدی, امین عسکراوی

خانواده‌ ای برای فرار از یک بحران مالی، روی بازی ایران و آرژانتین شرط می بندند. آن ها در صورت پیروزی یا مساوی ایران به پول هنگفتی دست پیدا می کنند، اما گل دقیقه 92 لیونل مسی همه چیز را خراب می کند. «نیوکمپ» قصه خانواده سرچشمه را در جستجوی رویاهای کوچکشان روایت می کند که رویایی بزرگ در خانه آن ها را می زند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *