توهین و انتقاد اکبر عبدی به فیلم فسیل [+ویدیو]

به تازگی، متنی مبنی بر خبر توهین و انتقاد اکبر عبدی به فیلم فسیل به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را به همراه داشته است.

به تازگی، پس از انتشار فیلم فسیل و انتقادها و واکنش‌ها به سمت این فیلم، ویدیوی انتقاد کردن اکبر عبدی به فیلم کمدی فسیل تحت عنوان توهین اکبر عبدی به فسیل منتشر شد که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد.

توهین و انتقاد اکبر عبدی به فیلم فسیل

انتقاد اکبر عبدی به فیلم فسیل
انتقاد اکبر عبدی به فیلم فسیل, توهین اکبر عبدی به فسیل

اکبر عبدی بازیگر صاحب‌نام سینمای ایران به ویژه در ژانر کمدی، به حرف‌های کارگردان فیلم کمدی فسیل واکنش تندی نشان داد که در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت شدید اکبر عبدی از فیلم فسیل

او درباره این فیلم سینمایی گفت:

چرا کارگردان این فیلم دهانش را پر می‌کند و می‌گوید فسیل نوستالژیک‌ترین فیلم کمدی تاریخ سینمای ایران است. این درست است؟ این همه اساتید فیلمساز کمدی از قبل از انقلاب تا اکنون، بازیگران بزرگ این حوزه مثل پرویز پرستویی، رضا عطاران و همه ما تا الان کاهگل لگد می‌کردیم…آن وقت فیلم فسیل متر و معیار سینمای کمدی ایران است.

واکنش اکبر عبدی به سینمایی فسیل

در ادامه می‌توانید ویدیوی انتقاد کردن اکبر عبدی به فیلم کمدی فسیل را ببینید:

فیلم سینمایی فسیل ساخته کریم امینی بعد از پنج هفته اکران با ۷۷ میلیارد تومان فروش صدرنشین جدول فیلم‌های پرفروش سینمای ایران قرار گرفت.

اکبر عبدی آقاباقر متولد ۴ شهریور ۱۳۳۹ بازیگر ایرانی است. او برای تنوع‌پذیری در نقش‌هایش شهرت دارد. او دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است. عبدی فعالیت خود را از اواخر دههٔ ۱۳۵۰ آغاز کرد و از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌است که با مجموعه تلویزیونی باز مدرسم دیر شد (۱۳۶۲) به شهرت برسد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *