رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر [+جزئیات]

مس رفسنجان یکی از تیم‌های محبوب لیگ برتر است که اخیراً مطلبی در مورد رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر به انتشار رسید.

سه سال از حضور تیم مس رفسنجان در لیگ برتر می‌گزرد و این تیم رکوردهای جالبی را ثبت کرده است. رکورد تیم مس رفسنجان در لیگ برتر ایران جزو مطالب وایرال فضای مجازی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر

رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر
رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر, لیگ برتر ایران

تیم فوتبال مس رفسنجان در پایان هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر و پس از پیروزی پرگل مقابل ملوان بندر انزلی، علاوه بر ثبت رکورد سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر، موفق به ثبت رکورد جدید امتیاز نیز شد. نارنجی‌پوشان رفسنجانی در فصل اول حضور در لیگ برتر با ۳۹ امتیاز و در فصل دوم با ۴۵ امتیاز به کار خود پایان داده بودند و در فصل فعلی تا پایان هفته بیست و هشتم مجموع امتیازات خود را به عدد ۴۶ رسانده‌اند که با توجه به دو بازی باقیمانده احتمال دریافت امتیازات بیشتر نیز وجود دارد.

رکورد تیم مس رفسنجان

رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر
رکوردهای تیم مس رفسنجان در سومین سال لیگ برتر, مس رفسنجان در لیگ برتر

دومین رکورد مس رفسنجان، بهترین برد در بازی بیرون از خانه در طی سه فصل گذشته با نتیجه ۴ بر صفر برابر تیم ملوان در ورزشگاه سیروس قایقران بندرانزلی بدست آمد. رکورد دیگری که از مس رفسنجان به جای گذاشته شد رکورد سریع‌ترین گل تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور که توسط گادوین منشا در ثانیه ۸ به ملوان زده شد. رکوردی که می‌توان گفت سالیان سال دست‌نیافتنی و در اختیار مس رفسنجان خواهد ماند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *