هم تیمی شدن مهدی طارمی با مسی ؛ آیا این خبر صحت دارد؟

خبرهایی از پیوستن بازیکنانی به تیم الهلال به گوش می‌رسد. این خبرها حدس و گمان‌ها را درباره هم تیمی شدن مهدی طارمی با مسی بیشتر کرده است.

سایت سعودی اسپورت عربستان با توجه به اسامی بازیکنانی که ممکن است به تیم الهلال بپیوندند ترکیبی 11 نفره تشکیل داده است. مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که اخباری پیرامون پیوستن او به تیم قهرمان آسیا در سال 2021 منتشر شده بود نیز در این ترکیب حضور دارد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن هم پیشنهادی جدی از الهلال دریافت کرده و ممکن است فصل آینده با پیراهن آبی‌های ریاض به میدان برود.

خبرهایی مبنی بر عقد قرارداد ادن ازار، مارکو وراتی، ژوردی آلبا، سرخیو بوسکتس و کیلور ناواس به الهلال هم به گوش می‌رسد. هم تیمی شدن مهدی طارمی با مسی نیز خبری است که هنوز صحت داشتن آن مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

واکنش مهدی طارمی در توئیتر به مسمویت دانش آموزان

هم تیمی شدن مهدی طارمی با مسی

آیا این خبر صحت دارد؟

مهدی طارمی با مسی هم تیمی شد
مهدی طارمی با مسی هم تیمی شد

سایت سعودی اسپورت درباره ترکیب احتمالی فصل آینده الهلال بیان کرده است:

باشگاه الهلال به ریاست فهد بن نافل برای تقویت تیم فوتبالش برای فصل آینده و بازگشت به رقابت برای فتح جام‌های مختلف، در حال مذاکره با گزینه‌های مختلفی است.

لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی فوتبال جهان در این ترکیب دیده می‌شود. پیش‌تر رسانه‌ها گزارش دادند که این بازیکن به همراه دو بازیکن بارسلونا یعنی ژوردی آلبا و سرخیو بوسکتس به الهلال نزدیک شده‌اند.

همچنین در روزهای گذشته صحبت‌هایی پیرامون جذب ادن ازار از رئال مادرید و مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو شنیده شد. در صورت پیوستن مسی به الهلال، مدیریت این باشگاه برای متقاعد کردن مارکو وراتی هافبک ایتالیایی پاری‌سن‌ژرمن وارد مذاکره جدی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

لیست جدید پولدارترین ورزشکاران جهان منتشر شد

الهلال در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم پرطرفدار عربستانی در فصل جاری شانسی برای قهرمانی در لیگ ندارد و به دنبال تغییرات اساسی در تابستان است و قصد دارد تیمی پرستاره و ترسناک را راهی فصل بعد کند.

نکته جالب اینکه خط حمله تیم از مثلث مسی ، طارمی و هازارد تشکیل می‌شود. چند روز پیش رسانه‌های پرتغالی اعلام کردند که باشگاه الهلال قصد دارد مهدی طارمی، مهاجم پورتو، را جذب کند و در صورتی که این اتفاق بیفتد برای نخستین بار خواهد بود که یک بازیکن ایرانی در الهلال به میدان می‌رود.

آیا واقعا مهدی طارمی به الهلال خواهد پیوست و در کنار ستارگانی چون مسی و ادن ازار بازی خواهد کرد؟ اگر این ترکیب درست باشد شاهد هم تیمی شدن مهدی طارمی با مسی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *