مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو [+جزئیات]

به تازگی، خبری مبنی بر مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو به انتشار رسیده که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را کسب کرده است.

به تازگی، پس از اینکه خبری مبنی بر پولدارترین ورزشکار زن در بسیاری از خبرگزاری‌ها به انشتار رسید، مقایسه پول ورزشکار دانمارکی با مسی نیز اتفاق افتاد که بازتاب فراوانی را کسب کرد.

مقایسه دارایی ورزشکار دانمارکی با لیونل مسی یکی از اخباری بود که بسیاری از روزنامه‌های خارجی و ایرانی را درگیر خودش کرد.

مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو

مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو
پولدارترین ورزشکار زن

ثروت و دارایی ورزشکار المپیکی دانمارک از ثروت مسی و رونالدو روی هم بیش‌تر است تا او جزو خاص‌ترین ورزشکاران دنیا باشد. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در ۱۵ سال گذشته ستاره‌های اصلی دنیای فوتبال بودند با این حال، یک ورزشکار المپیکی وجود دارد که از مجموع هر دو فوق ستاره بیش‌تر می‌ارزد.

مسی و رونالدو دو تا از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال هستند و دستمزد‌های زیاد و مبالغ چشمگیری در طول این سال‌ها به دست آورده‌اند. با این حال، دارایی خالص این دو هنوز کم‌تر از آنا کاسپرزاک، سوارکار المپیکی دانمارکی است.

مقایسه پول ورزشکار دانمارکی با مسی

مقایسه ثروت ورزشکار زن نسبت به مسی و رونالدو
مقایسه پول ورزشکار دانمارکی با مسی

ثروت خالص این زن ۳۳ ساله یک میلیارد دلار (۸۰۰ میلیون پوند) تخمین زده می‌شود که جای تعجب نیست که مدیون موفقیت ورزشی او نیست. کاسپرزاک به همراه برادرش آندره و مادرش هانی صاحب یک خط تولید کفش دانمارکی ECCO است. این شرکت که کاسپرزاک در هیات نظارت آن فعال است، دارای محصولاتی است که در ۹۰ کشور در سراسر جهان به فروش می‌رسد و هم‌چنین بیش از ۲۲۰۰ فروشگاه حضوری و غیرحضوری دارد.

همه اینها به این معنی است که ارزش دارایی او بیش‌تر از مجموع دارایی‌های مسی و رونالدو روی هم است. مسی که در ماه دسامبر با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، دارایی معادل ۶۰۰ میلیون دلار (۴۸۰ میلیون پوند) دارد. در همین حال، تصور می‌شود که ثروت رونالدو به مرز ۴۰۰ میلیون پوند نزدیک شود.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *