از دست ندهید: زنی که در جشنواره کن لخت شد و روی خود خون مصنوعی ریخت! [+ویدئو]

در حاشیه برگزاری مراسم فرش قرمز جشنواره فیلم کن،فیلمزنی که در جشنواره کن روی خود خون مصنوعی ریخت بازتاب گسترده‌ای داشته!

روز ‌یکشنبه یک زن با لباسی به رنگ پرچم اوکراین کیسه‌هایی حاوی مایعی به رنگ خون را بر روی خود خالی کرد. گفته می‌شود که او در اعتراض به کشته شدن غیر نظامیان این کار را انجام داده است.

ویدئو ببینید: زنی که در جشنواره کن روی خود خون مصنوعی ریخت! [+فیلم]

ماموران امنیتی جشنواره بلافاصله این زن را از محل برگزاری جشنواره فیلم کن خارج کردند. روز شنبه هم حضور زنی برهنه در این جشنواره بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت.

او با نقاشی کردن پرچم اوکراین روی بدن خود به جنگ روسیه و اوکراین اعتراض کرد و خواهان توقف درگیری‌ها شد. پیشتر، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌ جمهوری اوکراین، با پیامی ویدیویی با محتوای کمک به کشورش، در افتتاحیه جشنواره کن حاضر شد.

بیشتر ببینید:

استایل نامشروع صدف عسگری بازیگر فیلم آیه های زمینی در جشنواره کن 2023 [+فیلم]

فیلم زن با خون مصنوعی را در جشنواره کن 2023 ببینید:

هفتاد و پنجمین جشنواره فیلم کن در جنوب فرانسه در حال برگزاری است.

هفتاد و ششمین جشنوارهٔ فیلم کن (2023 Cannes Film Festival) جشنوارهٔ فیلمی است که از ۱۶ تا ۲۷ مهٔ ۲۰۲۳ برگزار می‌شود. روبن اوستلوند، فیلمساز سوئدی، رئیس هیئت داوران این دوره از جشنواره است.

پوستر رسمی جشنواره، بازیگر کاترین دنو را نشان می‌دهد که توسط لیونل آوینیون و استفان دو ویویس در هارتلند ویلا از تصویری اثر جک گاروفالو در حین فیلم‌برداری تپش قلب ساخته شده‌است. این پوستر برای ادای احترام به دنو به خاطر مشارکت‌های او در فیلم‌ها انتخاب شد.

جشنواره با ژان دو باری به کارگردانی مایوین افتتاح می‌شود، و با فیلم بنیادین از پیکسار به کارگردانی پیتر سون به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *