رقص جالب زن و شوهر 76 ساله [+ویدیو]

اخیراً ویدیویی تحت عنوان رقص جالب زن و شوهر 76 ساله در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی به همراه داشت.

اخیراً ویدیویی تحت عنوان ویدیویی با 19 میلیون بازدید در فضای مجازی به انتشار رسید که رقص زن و شوهر مسن را نشان می‌دهد. ویدیو رقصیدن یک زوج 76 ساله به سرعت در بین کاربران فضای مجازی دست به دست شد.

رقص جالب زن و شوهر 76 ساله

رقص زن و شوهر مسن

رقص جالب زن و شوهر 76 ساله
ویدیویی با 19 میلیون بازدید

رقص هم مانند هر تمرین هوازی دیگری که شدت چندانی ندارد می تواند باعث سلامت قلب و عروق شما شود، استقامت را بیشتر کند، استخوان ها و عضلات را تقویت کند و از خیلی از بیماری های پیشگیری کند. رقص علاوه بر امتیازات مشترکی که با دیگر تمرین ها هوازی دارد فواید دیگری دارد که تمرینات هوازی ندارند که شامل : فیتنس 5 مولفه اصلی دارد که شامل : استقامت قلب و عروق، انعطاف پذیری، استقامت عضلانی، قدرت عضلانی و درصد چربی بدن.

فعالیت هایی مانند دویدن روی تردمیل می توانند باعث استقامت عضلانی شوند و از درصد چربی بدن هم کم می کنند. فعالیتی دیگری مانند رقصیدن هم این دو هدف را تامین می کند و هم باعث استقامت عضلانی و انعطاف پذیری بدن می شود و هزمان همه اینها، مهارت تعادلی شما را بهتر می کنند و باعث فرز و چابک شدن شما می شود، هماهنگی بدن شما را بیشتر می کند، قوی ترتان می کند و سرعت واکنش بدن شما را بالا می برد. البته در اینجا از رقص آرام حرف نمی زنیم.

رقصی که یک تمرین هوازی خوب به حاسب آید باید بر اساس معیار چیزی بین 5 و 7 باشد؛ 1 استراحت است و 10 سخت ترین کاری که می توانید انجام دهید. می توانید از تست صحبت استفاده کنید، یعنی نباید آنقدر نفس نفس بزنید که نتوانید صحبت کنید، بلکه کلمات باید مقداری بریده بریده باشند و به سختی نفس بکشید.

رقصیدن یک زوج 76 ساله

در ادامه می‌توانید رقص زن و شوهر مسن را ببینید:

اگر ورزش کردن برای شما زیاد مفرح نباشد پس آن را انجام نمی دهید. تردمیل شرایطی یکنواخت دارد و گاهی خسته کننده می شود اما رقص بسیار مرفح است و حرکات آن باعث می شود که هورمون های احساس به خوبی مانند سروتونین و اندروفین ها افزایش پیدا کنند. اگر ورزشی برای شما لذت بخش و مفرح باشد احتمال اینکه آن را ادامه دهید زیاد است. رقص به افزاد انگیزه می دهد به شیوه ای که دوست دارند، باعث تناسب اندام می شود و این حس را نمی کنید که تمرینات سخت هستند و سنگین هستند، بلکه با انجام دادن رقص حسابی خوش می گذرانید.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *