جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون [+عکس]

اخیراً هوش مصنوعی سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است و به تازگی جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون در اینترنت غوغا کرد.

هوش مصنوعی ChatGPT در سال 2023 سر و صدای زیادی به پا کرده است و اخیراً خبری تحت عنوان ایلان ماسک با لباس کردی منتشر شد که مایکل جکسون و ایلان ماسک در لباس کردی را نشان می‌دهد.

این روزها فناوری جدید هوش مصنوعی در فضای مجازی سروصدای بسیاری به پا کرده است. به طوری که قابلیت‌های گسترده‌ای خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته است. از خواندن آهنگ استاد شجریان با صدای بیلی آیلیش و تا پوشش لباس شخصیت‌های مهم جهان از جمله ایلان ماسک، آلبرت انیشتین و مایکل جکسون در لباس کردی.

جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون

هوش مصنوعی ChatGPT

جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون
جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون

ایلان ریوْ ماسک FRS متولد ۲۸ ژوئن ۱۹۷۱ شخصی نامدار در تجارت و سرمایه‌گذاری است. او بنیان‌گذار، مدیرعامل و مهندس ارشد اسپیس‌اکس؛ سرمایه‌گذار، مدیرعامل و طراح محصولات شرکت تسلا؛ بنیان‌گذار شرکت بورینگ؛ یکی از بنیان‌گذاران مشترک نیورالینک و اوپن‌ای‌آی است. دارایی خالص ماسک تا دسامبر ۲۰۲۲ حدود ۱۳۹ میلیارد دلار بود که اساساً از سهم مالکیت او در تسلا و اسپیس‌ایکس است، بر اساس رتبه‌بندی فوربز، دومین شخص ثروتمند جهان است. در ژانویه ۲۰۲۳ نام او به دلیل تجربه «بزرگ‌ترین زیان و کاهش ثروت شخصی در تاریخ» به دلیل افت ارزش سهام تسلا در پی خرید توییتر در فهرست رکوردهای جهانی گینس ثبت شد.

ایلان ماسک با لباس کردی

در ادامه می‌توانید مایکل جکسون و ایلان ماسک در لباس کردی را ببینید:

جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون
جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون
جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون
جنجال لباس کردی ایلان ماسک و مایکل جکسون

مایکل جوزف جکسون متولد ۲۹ اوت ۱۹۵۸ – ۲۵ ژوئن ۲۰۰۹ خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده و بشردوست آمریکایی بود. آثار او در موسیقی و رقص در کنار زندگی شخصی‌اش او را به مدت چهار دهه به یکی از مشهورترین چهره‌های فرهنگ عامهٔ جهان تبدیل کرد، به گونه‌ای که از وی به‌عنوان یکی از تاثیرگذارترین چهره‌های فرهنگی قرن بیستم نام برده می‌شود. او از ۵ سالگی وارد صنعت موسیقی شد و به مدت ۴۵ سال فعالیت کرد.

جکسون، بیتلز و الویس پرسلی با اختلاف بسیار زیاد از دیگر هنرمندان، پرفروش‌ترین هنرمندان جهان هستند. در سال ۲۰۰۶ کتاب رکوردهای جهانی گینس، رکورد موفق‌ترین سرگرمی‌ساز و صحنه‌گردان تاریخ را به نام جکسون ثبت کرد. تاکنون ۳۹ رکورد در گینس به نام وی ثبت شده که بیش از هر هنرمند دیگری است.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *