دیدار رهبر ایران با سلطان عمان هیثم بن طارق [+عکس]

پس از اینکه سلطان عمان به ایران سفر کرد، تصاویری از دیدار رهبر ایران با سلطان عمان هیثم بن طارق به انتشار رسید که جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

به تازگی، پس از سفر بن طارق به ایران، دیدار سلطان عمان با رهبر انقلاب رخ داد که بسیاری از خبرگزاری‌ها را با تیتر عکس خامنه ای به همراه هیثم بن طارق متعجب خودش کرد.

دیدار سلطان بن طارق با رهبر انقلاب اتفاقی جنجالی و جالب بود که در روز گذشته، حواشی و بازتاب‌های زیادی را با خودش به همراه داشت.

دیدار رهبر ایران با سلطان عمان هیثم بن طارق

دیدار سلطان عمان با رهبر انقلاب

دیدار رهبر ایران با سلطان عمان هیثم بن طارق
دیدار سلطان عمان با رهبر انقلاب

وزیر امور خارجه عمان در پیامی با اشاره به دیدار سلطان عمان و مقام معظم رهبری گفت که این دیدار بازتابی از تاکید مشترک دو کشور بر روابط دیرینه، احترام متقابل و اقدام مشترک است.

وزیر خارجه عمان در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر نوشت:

دیدار سرورم سلطان معظم و حضرت آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی ایران پافشاری مشترک، بر روابط تاریخی ریشه‌دار، اعتماد متقابل و اقدام مشترک در هر آنچه پایه‌های حسن‌همجواری منطقه‌ای، امنیت، وفاق و صلح را تقویت می‌کند، بازتاب داد.

دیدار سلطان بن طارق با رهبر انقلاب

در ادامه می‌توانید عکس خامنه ای به همراه هیثم بن طارق را ببینید:

دیدار رهبر ایران با سلطان عمان هیثم بن طارق
عکس خامنه ای به همراه هیثم بن طارق

هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان، عصر روز گذشته، در سفری دوروزه وارد تهران شد و با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران از جمله آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد.

سلطان عمان، صبح امروز، پیش از پایان سفر با مقام معظم رهبری دیدار و گفت‌وگو کرد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با سلطان عمان و هیأت همراه، روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند:

ما معتقدیم گسترش روابط دوکشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر دو طرف است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *