دست دادن سلطان عمان با یک زن در تهران [+عکس]

پس از سفر به ایران و دیدار سلطان عمان با آیت الله خامنه‌ای، تصویری از دست دادن سلطان عمان با یک زن در تهران به انتشار رسید که حواشی زیادی داشت.

اخیراً خبری که مبنی بر دست دادن هیثم بن طارق با یک خانوم پس از سفر او در تهران به انتشار رسید، جنجال‌های زیادی را برپا کرد و دست دادن سلطان بن طارق با یک زن نیز حواشی زیادی را برای این فرد تولید کرد.

پس از انتشار عکس هیثم بن طارق آل سعید و دست دادنش به زنان در شهر تهران، برخی از خبرگزاری‌ها شایعات و جنحال‌های زیادی را برای او به انتشار رساندند.

دست دادن سلطان عمان با یک زن در تهران

دست دادن هیثم بن طارق با یک خانوم

دست دادن سلطان عمان با یک زن در تهران
دست دادن هیثم بن طارق با یک خانوم

پخش زنده تصویری از ورود سلطان عمان به فرودگاه مهرآباد مورد توجه کاربران شبکه اجتماعی قرار گرفت و خبرساز شد. سفر دو روزه سلطان عمان به ایران ساعاتی پیش پایان یافت.

بیشتر بخوانید:

دیدار رهبر ایران با سلطان عمان هیثم بن طارق

روز یکشنبه، در فرودگاه مهرآباد ورود هیثم بن طارق و هیات همراه برای سفری دو روزه به ایران را خوشامد گفت و با اشاره به روابط دیرینه و ظرفیت های گسترده دو کشور، اظهار امیدواری کرد این سفر برای دو ملت ایران و عمان و کشورهای منطقه منشا خیر و برکت باشد.

سلطان عمان تا ساعاتی دیگر مورد استقبال رسمی رئیس جمهور اسلامی ایران قرار می گیرد و طی دو روز اقامت در تهران برنامه های فشرده ای خواهد داشت.

دست دادن سلطان بن طارق با یک زن

در ادامه می‌توانید هیثم بن طارق آل سعید و دست دادنش به زنان را ببینید:

دست دادن سلطان عمان با یک زن در تهران
هیثم بن طارق آل سعید و دست دادنش به زنان

هیثم بن طارق آل سعید متولد ۱۳ اکتبر ۱۹۵۴ سلطان و نخست‌وزیر کشور عمان است. وی در ۱۱ ژانویه ۲۰۲۰ پس از درگذشت پسرعمویش سلطان قابوس طبق وصیت‌نامه او به سلطنت رسید.

هیثم بن طارق آل سعید از اعضای شناخته شده خاندان سلطنتی عمان آل سعید بود و یکی از علل انتصابش به عنوان پادشاه کشور عمان این بود که سلطان قابوس فرزندی نداشت. هیثم در مسقط به دنیا آمد و نوه سلطان تیمور بن فیصل است. او چندین دهه در کابینه قابوس خدمت کرد و پیش‌تر وزیر میراث و فرهنگ بوده است،

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *