ببینید: ویدئوی کامل زمین خوردن جو بایدن ؛ فیلم لو رفته از رییس جمهور آمریکا

جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا، در مراسم فارغ‌التحصیلی آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلورادو زمین خورد. در ادامه ویدئوی کامل زمین خوردن جو بایدن با ما بمانید.

جو بایدن، رئیس‌ جمهور آمریکا، روز پنجشنبه هنگام اهدای مدارک دیپلم در مراسم فارغ‌التحصیلی آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلورادو زمین خورد.

ببینید: ویدئوی کامل زمین خوردن جو بایدن

فیلم لو رفته از رییس جمهور آمریکا

آقای بایدن، که با ۸۰ سال سن مسن‌ترین رئیس‌جمهور در حال خدمت آمریکاست، با کمک اعضای نیروی هوایی بلند شد و بدون کمک به صندلی خود بازگشت.

به زمین خوردن جو بایدن

او حدود یک ساعت و نیم ایستاده بود تا با ۹۲۱ دانشجوی فارغ التحصیل این آکادمی دست بدهد. مدیر ارتباطات کاخ سفید گفت:

حال او خوب است.

جو بایدن خورد زمین

بن لابولت در توییتی به وجود کیسه شنی که باعث زمین خوردن او شده اشاره کرد. پیشتر هم گزارش شد که هنگام حرکت روی صحنه، پای او به یک کیسه شن سیاه گرفت. فیلم‌های این حادثه نشان می‌دهد که آقای بایدن در حالی که روی پاهای خود می‌ایستد به کیسه شن اشاره می‌کند.

فیلم زمین خوردن رییس جمهوری آمریکا را ببینید:

جو بایدن زمین خورد

بعد از پایان مراسم او با گام‌های سریع به سمت کاوران خود رفت و به نظر نمی‌رسید آسیبی دیده باشد. منتقدان گفته‌اند که او مسن تر از آن است که برای دومین بار رئیس جمهور شود. با این حال او از سلامت جسمی خود دفاع کرده است.

نظرسنجی‌های اخیر حاکیست که اکثریت رای دهندگان نگران سن او هستند.اگر او برنده شود در شروع دوره دوم ۸۲ ساله خواهد شد. حادثه امروز به علاوه از دست دادن تعادل روی دوچرخه و هنگام بالا رفتن از هواپیمای ریاست جمهوری به این نگرانی ها دامن زده است.

واکنش کاربران را به زمین خوردن بایدن بخوانید:

  • اسما: پاش به چیزی گیر کرد .شاید برای شما هم پیش بیاید 😐
  • سپهر: اینو واس چی رییس جمهور کردن 😂
  • شقایق: 😂😂😂😂😂😂اینم که از اولش همش افتاد

قبل‌تر رییس جمهوری آمریکا آقای جو بایدن بهنگام بالا رفتن از هواپیما روی پله‌ها به زمین می‌خورد که ویدئوی این زمین خوردن را هم در ادامه ببینید:

 

هم‌اکنون دیگران می‌خوانند: خبر مهم درباره احتمال تعطیلی شنبه ۱۳ خرداد [+جزئیات]


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *