بهترین کمیک های گرین ارو شخصیت مشهور دی سی از نگاه سایت فیگار

ارو پولدار ترین و باهوش ترین ابرقهرمان کمپانی دی سی است. بهترین کمیک های گرین ارو شخصیت مشهور دی سی به شما معرفی خواهیم کرد.

گرین ارو یک شخصیت دوست داشتنی از دی سی کامیکس است که در این ده خط داستانی به حق سفر الیور کوئین جزء بهترین کمیک های گرین ارو قرار گرفته است. یکی از قهرمانان دنیای DC که در دهه گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده است، الیور کوئین با نام مستعار The Green Arrow می‌باشد . الیور، وارث ملکه کنسولیدید و یک میلیاردر که سال‌ها قبل از بازگشت به خانه به عنوان یک کمان‌دار سخت‌دیده و آموزش‌دیده، در جزیره‌ای گیر افتاده بود، الیور تبدیل به قهرمانی هوشیار شده است که همه به او به شم یک ابر قهرمان نگاه می‌کنند.

همه‌ی مقاله‌های دی سی را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله های دی سی

بهترین کمیک های گرین ارو

  • برترین کمیک های گرین ارو

در ادامه قرار است بهترین کمیک های گرین ارو را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های گرین ارو
بهترین کمیک های گرین ارو

با نزدیک شدن به فصل آخر سریال CW’s Arrow، زمان بهتری برای خواندن به برخی از بهترین کمیک های گرین ارو در دنیای DC وجود ندارد. زمان زیادی نمی‌گذرد تا آخرین قسمت‌های الیور پخش شود.

Black Circle: Urban Knights

بهترین کمیک های گرین ارو
کمیک های برتر گرین ارو

یکی از اولین و پر طرفدار ترین کمیک های گرین ارو که دیدنش واقعا عالی بود، Black Circle: Urban Knights بود . این یک داستان بسیار محبوب بود که الیور را در کنار جدیدترین گرین لنترن در آن زمان، کایل رینر، به فضا می‌دید. این داستان مدت کوتاهی پس از انتقال دوست صمیمی الیور در گرین لنترن، هال جردن اتفاق افتاد و اولین تعامل او و کایل با هم بود. در کنار پسر الیور، کانر هاوک و جید، این چهار قهرمان با هم متحد شدند تا با گروه بین کهکشانی معروف به دایره سیاه مبارزه کنند. همچنین رهبر باند، آمون سور، پسر عصبانی ابین سور را معرفی کرد.

Green Arrow: Quiver

بهترین کمیک های گرین ارو
خواندنی کمیک های گرین ارو

این خط داستانی بعدی نه تنها برای طرفداران گرین ارو بلکه جزء جالب ترین کمیک های گرین ارو برای تمامی مخاطبین است، از این نظر منحصر به فرد بود که توسط خود کوین اسمیت نوشته شده بود. داستان Green Arrow: Quiver به رستاخیز الیور کوئین می‌پردازد که در جریان رویداد کراس اوور Final Night جان خود را از دست داده بود. پس از اینکه هال جردن رستگار شده، اکنون به عنوان The Spectre فعالیت می‌کند، دوستش را زنده کرد، خاطرات الیور فقط تا نقطه رویداد شب پایانی بالا رفت و روحش با او بازنگشت. داستان شامل هنرهای تاریک، شیاطین و پسرش کانر بود که به اتحاد دوباره روح پدرش کمک کردند.

Justice League: Rise And Fall

بهترین کمیک های گرین ارو
جذاب ترین کمیک های گرین ارو

یکی از داستان‌های تیره‌تر که لحظه‌ای مهم در داستان الیور کوئین بود،Justice League: Rise And Fall است. داستان بر روی وقایع بعد از Cry for Justice متمرکز بود و بر خانواده Green Arrow تمرکز داشت. در این داستان الیور رویکرد خشونت آمیزتری را برای برخورد با شرور معروف به پرومتئوس در پیش گرفت. پس از اینکه پرومتئوس شهر ستارگان، از جمله دختر روی هارپر را نابود کرد، به زندگی پرومته پایان داد و آن را از همسرش قناری سیاه پنهان کرد و به ازدواج آن‌ها پایان داد؛ زیرا از دست دادن بازوی روی هارپر، بخش مهمی از تاریخ کمیک روی هارپر بود.

بهترین کمیک های لیگ عدالت

Green Arrow: The Archer’s Quest

بهترین کمیک های گرین ارو
جالب ترین کمیک های گرین ارو

یکی از داستان‌های شخصی‌تر که در افسانه‌های پیکان سبز گفته می‌شود، Green Arrow: The Archer’s Quest است که جزء جذاب ترین کمیک های گرین ارو قرار می‌گیرد. در ظاهر، داستان درباره گرین ارو است که برای یافتن یادگاری هایی که در طول سال‌ها به عنوان یک قهرمان جمع آوری کرده بود، سفر می‌کند؛ اما به شیوه‌ای کاملاً جدید به زندگی شخصی الیور نیز می‌پردازد. در سفر با روی، الیور به دنبال مواردی مانند فلش‌های ترفند خود و مقابله با عواقب مرگ الیور می‌رود. این داستان به دلیل افشای ارتباط عمیق الیور با پسرش کانر سال‌ها زودتر از آنچه قبلاً تصور می‌شد به خوبی شناخته شد.

Green Arrow: Cross Roads

بهترین کمیک های گرین ارو
پر طرفدار ترین کمیک های گرین ارو

Green Arrow: Cross Roads که یکی از خواندنی کمیک های گرین ارو است به سقوط و افول الیور کویین می پردازد که او واقعاً در پایین ترین سطح خود قرار دارد. در این مرحله از تاریخ خود، دینا لنس الیور را ترک کرد و او را در حال بوسیدن زنی دیگر کشف کرد. در همان زمان، خانه جدید او در سیاتل اولین تهدید فوق بشری خود را تجربه می‌کند؛ زیرا قهرمان نوکلون (همچنین با نام اتم درهم شکننده نیز شناخته می‌شود) و قاتل شرپنل با آن مبارزه می‌کنند. با پایان یافتن داستان، الیور متوجه می‌شود که دو واقعیت متفاوت را می‌بیند که با فرا رسیدن رویداد Zero Hour، به الیور نشان می‌دهند که چه اتفاقی می‌افتد و چه زمانی که تردید می‌شود.

The Panopticon

بهترین کمیک های گرین ارو
بهترین کمیک های گرین ارو

طرفدارانی که به دنبال داستانی تلخ و ترسناک از الیور هستند که با هیولاها و ربات‌ها سر و کار دارد، پس The Panopticon مخصوص آن‌ها است. داستان حول محور روباتی می‌چرخد که برای حفظ صلح طراحی شده است، با تهدیدها و مجرمان به طور یکسان برخورد می‌کند تا قبل از اینکه فرصتی برای خارج شدن از کنترل داشته باشند، جلوی جنایات را بگیرد. همانطور که تصور می‌شود، همه چیز کاملاً طبق برنامه پیش نمی‌رود؛ زیرا روبات‌ها شروع به انجام اقدامات بسیار ویرانگر برای اطمینان از “صلح” می‌کنند و الیور باید در پایان با یک هیولای شاخک غول پیکر مبارزه کند. این یک داستان طنز و سرگرم کننده، عجیب و جالب است.

Blood Of The Dragon

بهترین کمیک های گرین ارو
برترین کمیک های گرین ارو

این داستان منحصر به فرد است؛ زیرا به شدت به تاریخچه شخصیت Shado می‌پردازد و جزء کمیک های برتر گرین ارو است. Blood of the Dragon روی شادو تمرکز می‌کند؛ چون پسرش توسط یاکوزا ربوده می‌شود و الیور پس از اتمام کارش، سپس خودش را به او می‌دهند که پس از آن در ژاپن غوغایی به پا می‌شود، در غیر این صورت پسرش برای همیشه به دست آن نمی‌رسید. داستان نحوه بزرگ شدن شادو توسط یاکوزا و ماموریت او برای جلوگیری از تبدیل شدن پسرش به برده آن‌ها مانند او در زندگی را نشان می‌دهد. این یک کاوش منحصر به فرد از شخصیت مورد علاقه طرفداران DC Comics است.

Here There Be Dragons

کمیک های برتر گرین ارو

باز هم داستان دیگری که شخصیت Shado را تعریف می‌کند، منشأ شخصیت و چگونگی فرار او از یاکوزا و مطمئناً او را به یک زن برجسته در چشمان آن‌ها تبدیل می‌کند. یک مامور سیا به الیور و دینا نزدیک می‌شود، او نقشه‌ای از گنج فراموش شده را کشف می‌کند و از الیور می‌خواهد در ازای مخفی نگه داشتن راز الیور از سیا، شادو را پیدا کند که راز باز کردن قفل نقشه را برای همیه نگه می‌دارد. سفری که از خیانت، احساسات کشف شده و موارد دیگر آشکار می‌شود.

Green Arrow: Year One

بهترین کمیک های گرین ارو
خواندنی کمیک های گرین ارو

یکی از برترین کمیک های گرین ارو البته باید نسخه به‌روز شده داستان الیور کوئین در Green Arrow: Year One باشد. تمرکز بر سبک زندگی الیور که منجر به یک قایق سواری تصادفی شد که در آن تنها دوست و محافظ او هکت به او خیانت کرده و او را در یک جزیره تنها گذاشت. با کشف این جزیره که ساکنان آن بودند و مردم توسط شرور China White به بردگی درآمدند، او یاد گرفت که با استفاده از یک تیر و کمان زنده بماند و مردم آنجا را آزاد کرد و قول داد برای مستضعفان بجنگد. او در بازگشت به خانه‌اش، روزها پارتی میلیاردر و هر شب پیکان سبز را اجرا کرد.

The Longbow Hunters

بهترین کمیک های گرین ارو
جذاب ترین کمیک های گرین ارو

تا کنون محبوب‌ترین خط داستانی در افسانه‌های پیکان سبز باید The Longbow Hunters باشد. داستان از این قرار است که الیور به سیاتل می‌رود تا با دوست دخترش دینا لنس، معروف به قناری سیاه، باشد. در حالی که او در مورد یک جنایتکار بی‌رحم تحقیق خواهد کرد، او در مورد یک سازمان جنایتکار تحقیق می‌کند. این داستان الیور را با شادو آشنا کرده و پیوندهای او با یاکوزاها و به محض اینکه دینا را زخمی می‌کند، گامی وحشیانه برای پایان دادن به فردی که مسئول وضعیت دینا است برمی‌دارد. این یک نقطه عطف کلیدی در سفر الیور به عنوان یک قهرمان و به طور کلی رابطه او با دینا تا زمان مرگ او خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های گرین ارو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *