حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییری جزئی ؛ کشف حجاب لیلا بلوکات آزاده صمدی و قرار جلب

قرار جلب آزاده صمدی و لیلا بلوکات به‌دلیل حضور با کلاه چندی قبل صادر شد حال حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییری جزئی ، علاوه بر محکومیت‌های قبلی صادر شد.

حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییر جزئی ، علاوه بر محکومیت‌های احکام مشابه قبلی صادر شد. این خبر بعد از قرار جلب آزاده صمدی و لیلا بلوکات با حکم بازپرس دادسرای فرهنگ و رسانه، برای آزاده صمدی و لیلا بلوکات قرار جلب به دادرسی صادر شد.

حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییری جزئی

تغیر جزئی حکم محکومیت لیلا بلوکات

مهدی کوهیان که عضو کمیته پیگیری وضعیت هنرمندان بازداشتی است، در توییتی از صدور حکم یک سال زندان برای لیلا بلوکات خبر داد. او در این توییت، نوشت:

حکم محکومیت خانم لیلا بلوکات با تغییری جزئی، علاوه بر محکومیت‌های احکام مشابه قبلی. تحمل حبس تعزیری در یکی از زندان‌های استان سمنان نیز اضافه شده است.

حکم محکومیت لیلا بلوکات با تغییری جزئی

کشف حجاب لیلا بلوکات آزاده صمدی و قرار جلب

میزان نوشت:

در پی کشف حجاب خانم آزاده صمدی در مراسم تشییع پیکر یکی از هنرمندان، پس از اخذ دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، بدلیل جریحه دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب، بازپرس دادسری فرهنگ و رسانه برای متهم قرار جلب به دادرسی صادر کرد.

آزاده صمدی در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه در مراسم تشییع پیکر رضا حداد کارگردان تئاتر با کلاه حضور پیدا کرد که طبق بیانیه قوه قضاییه مصداق «کشف حجاب» عنوان شده است. در این مراسم پانته‌آ بهرام بازیگر دیگر سینما با وجود تهدیدها و ایجاد پرونده قضایی بار دیگر بدون حجاب اجباری ظاهر شده بود.

کشف حجاب لیلا بلوکات و آزاده صمدی

همچنین درخصوص لیلا بلوکات هم پس از گرفتن دفاعیات متهم و اظهارات وکیل ایشان، به اتهام جریحه‌دار کردن اخلاق و عفت عمومی از طریق کشف حجاب و انتشار تصاویر در صفحه اینستاگرامی خود در فضای مجازی قرار جلب به دادرسی صادر شد.

گفتنی است، پیش از این نیز برای خانم شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون به دلیل کشف حجاب پرونده قضائی تشکیل شده بود، وی بدون حجاب در کافه کتاب حاضر شده بود.

همچنین خبری در خصوص تشکیل پرونده قضائی برای خانم باران کوثری هم منتشر شد. وی نیز در مراسم تشییع پیکر حسام محمودی بدون حجاب حضور داشت.

پیش از این پلیس برای کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، افسانه بایگان، فاطمه معتمدآریا و دیگر بازیگران زنی که کشف حجاب کرده بودند پرونده تشکیل و به مراجع قضائی ارسال کرده بود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *