ویدیو : اظهارات جسورانه بهنوش بختیاری + [استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری]

به تازگی ویدیویی از اظهارات جسورانه بهنوش بختیاری در رسانه های مجازی در حال دست به دست شدن توسط کاربران می باشد که حواشی زیادی را برای او ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از سخنان پر حاشیه بهنوش بختیاری در فضای مجازی و که بحث داغی را بین مخاطبین شبکه های اجتماعیایرال شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. گویا بهنوش بختیاریدر این مصاحبه درباره یکسری مسائل نوشته است که حواشی زیادی را برایش ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

رانندگی و فخر فروشی بهنوش بختیاری با ماشین لاکچری

پاسخ کوبنده ریحانه پارسا به بهنوش بختیاری : دهاتی هستی؟!

اظهارات جسورانه بهنوش بختیاری

حرف های جنجالی بهنوش بختیاری

امروز ویدیویی از سخنان جالب بهنوش بختیاری در یک مصاحبه منتشر شده است. گویا بهنوش بختیاری گفته است:

“عادت ماهانه یک خانم بی حیایی نیست
چرا همش سکوت کردیم …”

اظهارات جسورانه بهنوش بختیاری
واکنش تند بهنوش بختیاری

سخنان پر حاشیه بهنوش بختیاری

در ادامه می‌توانید ویدیویی از واکنش تند بهنوش بختیاری را ببینید:

بهنوش بختیاری پیش از ورود به دنیای بازیگری به عنوان منشی صحنه فعالیت میکرد و در فیلم هایی چون مهمان مامان، روایت سه‌گانه، انتخاب، ازدواج صورتی و این ترانه عاشقانه نیست به عنوان منشی صحنه حضور داشت.

بهنوش بختیاری برای اولین بار در سال 1375 با سریال هوای تازه به کارگردانی محمد رحمانیان قدم در دنیای بازیگری گذاشت و یک سال بعد با فیلم پشت دیوار شب به کارگردانی مهران تاییدی اولین تجربه بازیگری خود در سینما را کسب کرد.

استوری عجیب بهنوش بختیاری در شب قدر

جنجالی ترین استوری بهنوش بختیاری درباره شب قدر

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون یک استوری جنجالی به اشتراک گذاشت که سر صدای زیادی را در رسانه های مجازی ایجاد کرده است. بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آریان ازدواج کرد. این زوج زندگی آرام و عاشقانه ای را تاکنون تجربه کرده و فرزندی ندارند.

محمدرضا آریان از نویسنده و کارگردانهای کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویر خود در شبکه های اجتماعی ندارد. او در آثاری همچون سریالهای ترش و شیرین، جایزه بزرگ و فیلم کلاه قرمزی و سروناز به عنوان نویسنده حضور داشته است.

اظهارات جسورانه بهنوش بختیاری
استوری جنحالی بهنوش بختیاری درمورد شب قدر, جنجالی ترین استوری بهنوش بختیاری درباره شب قدر, استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر

استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر

در ادامه می‌توانید استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر را ببینید:

استوری عجیب بهنوش بختیاری در شب قدر
استوری جنحالی بهنوش بختیاری درمورد شب قدر, جنجالی ترین استوری بهنوش بختیاری درباره شب قدر, استوری حاشیه ساز بهنوش بختیاری در شب قدر

بهنوش بختیاری و همسرش محمدرضا آرین طی یک مراسم ساده زندگی مشترک خود را آغاز کردند. خانم بازیگر بارها در مصاحبه های خود گفته است:

“مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر، پوشیدن لباس عروس و حتی رفتن به آرایشگاه راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.”

حرف های جنجالی بهنوش بختیاری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *