ویدیو : اظهارات محسن افشانی برای محمد صادقی

جدیدا ویدیویی از اظهارات محسن افشاری برای محمد صادقی در رسانه های مجازی منتشر شده که سخنان او حواشی بسیاری را توسط کابران ایجاد کرده است.

اخیرا ویدیویی از سخنان محسن افشاری در مورد محمد صادقی در رسانه های مجازی منتشر شده که کابران را شوکه کرده است. گویا محسن افشاری در مورد رفتار جنجالی محمد صادقی در رسانه ها اظهاراتی را نیز داشته است.

بیشتر بخوانید:

 فاش شدن علت بازداشت محمد صادقی + [اولین تصاویر بعد از دستگیری]

اظهارات محسن افشاری برای محمد صادقی

واکنش محسن افشاری به حواشی اخیر محمد صادقی

امروز ویدیویی از واکنش محسن افشاری به خبر دستگیری محمد صادقی در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده است. محسن افشانی مجری و بازیگر در یازدهم فروردین 1368 چشم به جهان گشود. رشته محسن افشانی در دبیرستان ریاضی فیزیک بوده است و به مهندسی شیمی و میکانیک خیلی علاقه دارد.او قبلا به خاطر انتشار کلیپی با مضمون ترویج و تبلیغ سلاح گرم و سرد در فضای مجازی ، به دستور مقام قضایی دستگیر شد.

اظهارات محسن افشاری برای محمد صادقی
حرف های جنجالی محسن افشاری درباره محمد صادقی

سخنان محسن افشاری در مورد محمد صادقی

در ادامه می‌توانید ویدیو حرف های جنجالی محسن افشاری درباره محمد صادقی را ببینید:

محمد صادقی بازیگر نوپا و البته زودبازنشسته که شب گذشته کاربران را دعوت به استفاده از سلاح سرد کرده بود بازداشت شد. محمد صادقی اصالتا مازندرانی است. محمد صادقی فارغ التحصیل مدیریت اجرایی با گرایش صنایع دارد. محمد صادقی مجرد بوده و تاکنون ازدواج نکرده است. محمدصادقی با سریال بی همگان مشهور شد.گفته می شود بعد از حضور ماموران او با حضور در بالکن منزل تهدید به خودکشی کرده است؛ اما در نهایت خود را تسلیم ماموران می‌کند.

تصاویر جلف و زننده محمد صادقی

عکسی از محمد صادقی

امروز تصاویری عجیب و غریب از محمد صادقی بازیگر سریال بی همگان در فضای مجازی وایرال شده است. محمد صادقی بازیگر سریال بی همگان اخیرا یک استوری در اینستاگرام خود منتشر کرده است. محمد صادقی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۷۲ در تهران است. محمد صادقی از دوران کودکی به ورزش تکواندو علاقه داشته و تا مرحله دعوت به تیم ملی نیز پیش رفت، اما ادامه نداره و مسیر زندگی خود را به حضور در رشته بازیگری تغییر داد.

او با انتشار عکس های خود با دامن و کت و یا دستان لاک زده شایعه هایی در خصوص تغییر جنسیتش در فضای مجازی قوت داد که همچنان پاسخ قطعی ای به آن نداده است. محمد صادقی بازیگر سریال بی همگان با انتشار یک استوری اینستاگرامش را بروز کرد.

اظهارات محسن افشاری برای محمد صادقی
تصویری مضحک از محمد صادقی, عکسی از محمد صادقی, تصویری جنجالی از محمد صادقی

تصویری مضحک از محمد صادقی

در ادامه می‌توانید تصویری جنجالی از محمد صادقی را ببینید:

اظهارات محسن افشاری برای محمد صادقی
تصویری مضحک از محمد صادقی, عکسی از محمد صادقی, تصویری جنجالی از محمد صادقی

از سال 1391 بازیگری را با کلاس های استاد سمندریان آغاز کردم و از ترم دوم دانشگاه وارد تئاتر شدم و یکی از شانس های زندگی آم آشنایی با مسعود دلخواه بود از جمله تئاترهای که بازی کردم می توانم به «شاه لیر» مسعود دلخواه ، «آماده» اوس جواد مولانیا ، «گالیله» و … اشاره کرد.

واکنش محسن افشاری به حواشی اخیر محمد صادقی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *