فوری: خودرو فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور منتشر شد! [+عکس و مشخصات فنی]

معرفی فیدلیتی پرستیژ ؛ خودرو فیدلیتی پرستیژ یکی از جدید ترین شاسی‌بلند های شرکت بهمن موتور می‌باشد که به تازگی معرفی شده است.

فیدلیتی پرستیژ امروز در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی شد. این کراس اوور حالا به عنوان پرچمدار محصولات بهمن موتور شناخته می شود و قرار است فروش آن بزودی آغاز شود. پس از استقبال خوب از فیدلیتی پرایم، گروه بهمن موتور قصد ارائه نسخه پرستیژ این خودرو به منظور رقابت بهتر با رقبا و جذب مشتریان را دارد. در ادامه مطلب با خبر فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور همراه ما بمانید.

معرفی فیدلیتی پرستیژ

  • بهمن موتور فیدلیتی پرستیژ

به گزارش منابع خبری:

فیدلیتی پرستیژ در حقیقت مدل فول آپشن و قدرتمندتر فیدلیتی پرایم به‌شمار می‌آید و حتی می‌توان آن را مدل فیس لیفت نسخه پرایم قلمداد کرد. بنابراین به‌زودی این خودرو روانه بازار می‌شود.

بیستمین نمایشگاه بین المللی خودرو شیراز در حال برگزاری‌ست و شرکت کنندگان در این نمایشگاه، محصولات جدید خود را به نمایش عمومی درآورده اند. در این بین، گروه بهمن مانند همیشه با دستانی پر در نمایشگاه حاضر شده و علاوه بر نمایش محصولات فعلی خود، نظیر دیگنیتی، ریسپکت و…، کراس اوور جدیدی را با عنوان فیدلیتی پرستیژ رونمایی کرده است. خودرویی بزرگ و پر آپشن با طراحی زیبا که رقیب مستقیمی برای تیگو ۸ پرو خواهد بود.

معرفی فیدلیتی پرستیژ

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ همان جتور X70 پلاس است که در ایران قرار است با نشان فیدلیتی عرضه شود. این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ TGDi مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۹۷ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر را دارد. پیشرانه این خودرو مثل دیگر پیشرانه های گروه چری فناوری AVL اتریش را دارد و قدرت این پیشرانه از طریق جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد. قدرت بالا و گشتاور خوب پیشرانه باعث می شود که این کراس اوور نسبتا بزرگ در کمتر از ۹ ثانیه شتاب گیری کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *