ببینید: حال و هوای کریم بنزما از نزدیکی به مکه [+ویدیو]

کریم بنزما در مکه ؛ کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان طی یک مصاحبه ای از خاطرات سفر حج سال‌های قبلش توضیح داد.

کریم بنزما بازیکن مسلمان فرانسوی که به‌تازگی به تیم الاتحاد عربستان پیوسته است علت این انتخاب را توضیح داد. در ادامه مطلب با خبر کریم بنزما مکه همراه ما بمانید.

کریم بنزما در مکه

  • کریم بنزما الاتحاد عربستان

کریم بنزما بازیکن مسلمان تیم ملی فرانسه به‌تازگی به باشگاه الاتحاد عربستان پیوسته و با پیراهن شماره ۹ برای این تیم بازی خواهد کرد. کریم بنزما گفت:

برای من اینجا جایی است که دوست دارم در آن باشم. چون برای من مهم است که در کشوری مسلمان باشم. حس می‌کنم مردم شبیه من هستند و دوستم دارند. این به من اجازه می‌دهد زندگی تازه‌ای داشته باشم و بی‌صبرانه منتظر شروع کار جدید خود در این کشور هستم. دوست دارم زبان عربی را به صورت روان صحبت کنم و این برای من مهم است.

در ادامه می‌توانید فیلم صحبت های کریم بنزما درباره مکه را مشاهده کنید:

کریم بنزما بازیکن فوتبال فرانسوی متولد ۱۹ دسامبر ۱۹۸۷ در لیون است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی فرانسه بازی می کند. اصالت والدین او الجزایری و مسلمان اهل منطقه کبیلیا هستند. بنزما کاپیتان باشگاه رئال مادرید است. او از بهترین مهاجمین دهه اخیر فوتبال بوده‌است؛ گلزنی، بازی سازی برای دیگر مهاجمین و توجه در پاسکاری بالا از ویژگی های این مهاجم فرانسوی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *