قطعی آب کرج همچنان ادامه دارد ؛ علت چیست ؟!

قطعی آب در کرج ؛ قطعی گسترده آب در برخی از مناطق کرج و فردیس صورت گرفت و حتی برخی از کاربران از قطعی 24 ساعته خبر دادند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز معتقد است حدود ۹۰ درصد از قطعی آب مناطق مختلف استان به دلیل اثرات ناشی از قطعی برق بر روی چاه‌ها و مخازن آب استان است. در ادامه مطلب با خبر قطع شدن آب کرج همراه ما بمانید.

قطعی آب در کرج

  • قطعی آب کرج

روابط عمومی آبفای البرز ( اب و فاضلاب شهری) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

به دنبال انجام عملیات رفع مشکل انسداد مسیر انتقال آب از سد کرج به تصفیه خانه آب شماره یک کرج در روز گذشته وآغاز آبگیری از سد و کدورت موجود، امروز احتمال افت فشار و قطع آب در برخی ساعات در بعضی مناطق کرج دور از انتظار نخواهد بود.

قطعی آب در کرج

علت قطعی آب در کرج

قطع برنامه‌ریزی شده و خارج از برنامه برق در استان البرز به قطع گسترده آب هم دامن زده و بسیاری از شهروندان از قطع آب حتی تا ۲۴ ساعت خبر داده‌اند. شهروندانی که طی این مدت با قطع آب مواجه بوده‌اند در پیام‌های مختلف از این مسأله گلایه کرده‌اند و خواستار چاره‌اندیشی برای معضل قطع آب در ایام گرما و شیوع کرونا شده‌اند. روابط عمومی آبفای البرز ضمن عذرخواهی مجدد از شهروندان گرامی، ابراز امیدواری کرد با تلاش در حال انجام برای رفع کدورت و جریان متعادل آب در شبکه توزیع، درکوتاه ترین زمان ممکن مشکل برطرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


5 thoughts on “قطعی آب کرج همچنان ادامه دارد ؛ علت چیست ؟!

  1. منظورش از رفع مشکل در کوتاهترین زمان آخر شهریور هست؟؟؟؟منطقه ای که خونه خودش هست هم آب قطع هست؟؟ ما کرجی ها باید بخطر مصرف بیرویه کارخانجات تهران روزی ۱۳ ساعت ،۲۴ ساعت قطعی اب داشته باشیم؟ اب ۵تا سد میره واسه تهران..چه خبره این همه مصرف..ما کرجی ها نباید از سد کرج سهمی داشته باشیم؟؟ روی یزید رو سفید کردید..موشکهایی که ساختید ببرین واسه ترکوندن سنگهایی که ریخته تو سد استفاده کنید.

  2. یعنی خدا لعنتشون کنه، همین جوری آب ما مزه رسوب میده کلا با این حساب ول کن نیستن همش دارن اذیت میکنن یک روز کامل آب نداشتیم الآنم ۱ ساعتها که قطع شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *