فوری: لوپس برای مذاکره با استقلال وارد تهران شد! +عکس

مذاکره لوپز با استقلال ؛ لوپس کارو سرمربی اسپانیایی که گزینه ای مناسب برای سرمربیگری تیم فوتبال استقلال است امروز صبح وارد تهران شد.

خوان رامون لوپس، سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی زیر ۲۱ سال اسپانیا، عربستان و عمان وارد تهران شد. در ادامه مطلب با خبر لوپز کارو استقلال همراه ما بمانید.

مذاکره لوپز با استقلال

  • لوپز کارو سرمربی استقلال می‌شود ؟!

به گزارش منابع خبری:

این مربی اسپانیایی که یکی از مربیان مورد نظر باشگاه برای فصل آینده است، جهت بازدید از امکانات و ظرفیت‌های باشگاه استقلال و همین طور مذاکره حضوری، به تهران آمده است.

هیچ‌کس نمی‌داند سفر طولانی این مرد اسپانیایی که خودخواسته به تهران آمده، تا چه اندازه برای مدیرن استقلال جدی است. او با سابقه‌ای نه چندان هیجان انگیز گزینه هیچ تیمی نیست و شاید استقلال فرصتی برای نمایش داشته‌های مربیگری‌اش باشد. شاید هم این یک سفر کوتاه است تا این مرد 60 ساله تنه بازدیدی از امکانات باشگاه استقلال کند.

مذاکره لوپز با استقلال

بیوگرافی خوان رومن لوپز کارو

خوان رومن لوپز کارو Juan Ramón López Caro (تلفظ اسپانیایی: [xwanraˈmon ˈlopeθ ˈkaɾo]؛ زادهٔ ۲۳ مارس ۱۹۶۳) یک مربی فوتبال اسپانیایی است. او سرمربی رئال مادرید و لوانته در لالیگای اسپانیا بوده است. پس از یک دوره مسئولیت در تیم زیر ۲۱ سال اسپانیا، او به خارج از اسپانیا نقل مکان کرد و تیم های ملی عربستان سعودی و عمان را مدیریت کرد و با دو باشگاه از لیگ یک چین مربی گری کرده بود. طبق شنیده ها نام سرمربی جدید استقلال تهران، خوان رومن لوپس کارو، مربی ۶۰ ساله اسپانیایی است. نکته جالب درباره این سرمربی آغاز فعالیت پیش از سن ۳۰ سالگی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *